Gjest akuaku Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Jeg må bare legge inn et innlegg om at jeg syns IKKE det burde vært lov å sende sånne reklamer som for produktet AC3. I reklamen sier de at tusenvis av nordmenn lider i det stille av ANALKLØE OG ANALRIFTER og lignende. Jeg syns dette er KVALM og STØTENDE og jeg blir så flau når reklamen vises at jeg rett og slett har lyst til å GJEMME MEG. Orker nesten ikke se på tv, og jeg tør ihvertfall ikke se tv med kjæresten min lenger tilfelle rottefelle. Syns dette er grusomt Føler jeg blir snikangrepet hver eneste gang, og det er ikke mye jeg kan gjøre for å forhindre det! Er det bare meg som reagerer sånn her på den reklamen?!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Nei, jeg har ikke reagert nevneverdig på reklamen. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke tør se på tv med kjæresten din på grunn av den, hva er det verste som kan skje liksom? :klø:
Gjest akuaku Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Hvordan er det mulig å IKKE REAGERE?! Det er jo skikkelig ekkelt. Helt ærlig syns jeg ikke at det burde vært lov å sende sånne reklamer. Får samme følelse av å se den reklamen som å se de kvalmeste bildene på rotten dot com. Håper virkelig den blir fjernet.
Teriyaki Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Synes kanskje du er litt vel sensitiv her..Det er da ikke noe å bli flau over, og hva har det å si at du sitter ved siden av han når reklamen kommer? Hvis det er sånn at du lider av noen av disse symptomene, så skulle du vel heller bli glad for at det kanskje er kommet et produkt som kan hjelpe deg, framfor å bli flau innvendig. Den blir nok ikke fjernet. Markedet består av mer enn parfyme og fuktighetskremer, det må man bare godta, eller enda bedre, ikke bry seg dersom produktet ikke er av egeninteresse. Endret 24. februar 2010 av Teriyaki
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Får samme følelse av å se den reklamen som å se de kvalmeste bildene på rotten dot com. Håper virkelig den blir fjernet. men da skjønner jeg ikke hvorfor du frivillig velger å se på bildene på rotten.com, om du er så sensitiv
malmklang Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Synes igrunn ikke den er noe særlig verre enn bindreklamer eller reklame for Lactal, eller hva det heter. Jeg synes alt slikt er ekkelt, men herregud da, er verre ting på TV en et halv minutt med noe en synes er... litt under beltestedet, høhø. Liksom. Dessuten synes jeg det er bra at folk får vite at det finnes. Nå vet de som har slike problemer at det finnes, og hva det heter. Så slipper de å stå lenge på apoteket for å leite, eller spørre betjeningen. "Hehe, hei... Klør i rumpa!"
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Wow.. Du må være ekstremt sensitiv eller overfølsom. Liker ikkje reklamen eg heller, men eg er da ikkje redd for å se på TV med sambo av den grunn..
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Jeg må bare legge inn et innlegg om at jeg syns IKKE det burde vært lov å sende sånne reklamer som for produktet AC3. I reklamen sier de at tusenvis av nordmenn lider i det stille av ANALKLØE OG ANALRIFTER og lignende. Jeg syns dette er KVALM og STØTENDE og jeg blir så flau når reklamen vises at jeg rett og slett har lyst til å GJEMME MEG. Orker nesten ikke se på tv, og jeg tør ihvertfall ikke se tv med kjæresten min lenger tilfelle rottefelle. Syns dette er grusomt Føler jeg blir snikangrepet hver eneste gang, og det er ikke mye jeg kan gjøre for å forhindre det! Er det bare meg som reagerer sånn her på den reklamen?! Ja, det er en reklame. Get a life.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå