Kevin Skrevet 15. oktober 2002 #21 Del Skrevet 15. oktober 2002 Piercing i tunga skjønner jeg.... det er jo funksjonelt.... ring i nesa er frekt.... ring i navelen er *kremt* merkelig.... ring i klitoris og penis ser bare auuu ut.... har det noen funksjon...? Rent seksuelt.....? Bare nysgjerrig.... holder meg unna laging av hull og holder meg til å forsøke å tette dem, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #22 Del Skrevet 15. oktober 2002 Sikkert bra for partneren til den som har dette i tunga :D Ei venninne av ei venninne(....) hadde noe greier i klitten.. hu fikk visst orgasme når hun f.eks tok rulletrapper.. Hadde sliti litt om jeg hadde nådd himmelen i midten av rulletrappa på oslo city ass... :o :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. oktober 2002 #23 Del Skrevet 15. oktober 2002 Så om jeg ser ei jente på toppen av rulletrappa på Oso City med kledelig rødme og kortpustethet, er det mest sannsynlig venninna di....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2002 #24 Del Skrevet 15. oktober 2002 Piercing i tunga skjønner jeg.... det er jo funksjonelt.... ring i nesa er frekt.... ring i navelen er *kremt* merkelig.... ring i klitoris og penis ser bare auuu ut.... har det noen funksjon...? Rent seksuelt.....? Bare nysgjerrig.... holder meg unna laging av hull og holder meg til å forsøke å tette dem, jeg... hvorfor er ring i navelen merkelig ? hihi..jeg har en sånn og > Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #25 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jupp Eller,ei venninne av min venninne da.. men samme det. Hadde det ikke vært gøy å se Kevin? Skal ikke mye til at jeg smiler og ler, men det synet hadde jeg fått totalt latterkrampe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #26 Del Skrevet 15. oktober 2002 I navlen er fint det Jazzy:) Men virker så vondt å ta.. og en stund etterpå..au... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2002 #27 Del Skrevet 15. oktober 2002 I navlen er fint det Jazzy:) Men virker så vondt å ta.. og en stund etterpå..au... hihi..helvetes vondt gjorde det da.. venninnen min sverget på at hun aldri skulle holde meg i hånden om jeg skulle føde men etterpå var det greit..flink til å rense så er det over på et par dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. oktober 2002 #28 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jasmin: En navlering er så avhgengig av en pen navel for at det skal bli bra... Har sett altfor mange rare navler med piercing, noe som bare forsterker raritetene.... Håper du har en fin navle da.... Madison: Latterkrampe var nok ikke det rette ordet, men jeg hadde nok blitt beveget av situasjonen på en eller annen måte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2002 #29 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jasmin: En navlering er så avhgengig av en pen navel for at det skal bli bra... Har sett altfor mange rare navler med piercing, noe som bare forsterker raritetene.... Håper du har en fin navle da.... Madison: Latterkrampe var nok ikke det rette ordet, men jeg hadde nok blitt beveget av situasjonen på en eller annen måte.... hehe.. vel...en RAR navle... .. jaja..vet ikke helt hvor jeg skal klassifisere min..har aldri sett noen rare navler jeg..innovernavle..utovernavle...sideveisnavle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #30 Del Skrevet 15. oktober 2002 Nah, du hadde vel ikke blitt flau?? Er jo hun som antakelig hadde blitt det. Jeg hadde ledd jeg..ondskapfull..? (jeg er ikke det, assa, helt seriøst) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. oktober 2002 #31 Del Skrevet 16. oktober 2002 Madison: Skal litt til å få meg flau, men jeg hadde nok blitt beveget av hele opptrinnet.... Er ganske lett antennelig for øyeblikket.... ikke kom nær meg med lighter..... wooooooof..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. oktober 2002 #32 Del Skrevet 16. oktober 2002 Er ganske lett antennelig for øyeblikket.... ikke kom nær meg med lighter..... wooooooof..... *ler* Jeg spruter riktignok ikke ild.. men kan være ganske varm assa Tar kanskje ikke helt fyr det.. Men beveget og lett antennelig?? er ikke det to ganske forskjellige ting a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 16. oktober 2002 #33 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hadde sliti litt om jeg hadde nådd himmelen i midten av rulletrappa på oslo city ass... :o :oops: :oops: Oh my god! Du er ikke aleine der altså! Hehe xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 17. oktober 2002 #34 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hadde piercing i navlen for 10 år siden. har enda arr.Men det er ikke så stort da.. Jeg ville vært redd for å pierce meg nedentil.... Hvaaaa om "noe" der nede ble ødelagt/mindre følsomt etterhvert.UØÆÆÆÆÆ! KRISE! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 17. oktober 2002 #35 Del Skrevet 17. oktober 2002 Madison: En mann som får full tenning, blir jo beveget et visst sted.... dette fører til en bevegelse..... Dersom du er så varm, tror jeg at jeg ville tatt meg i akt for å være i samme rom som deg.... kunne jo forårsake en eksplosjon.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. oktober 2002 #36 Del Skrevet 17. oktober 2002 Kevin; BOOOM!! (jeg tenkte nok feil tenning først..nå er jeg på rett spor ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 17. oktober 2002 #37 Del Skrevet 17. oktober 2002 Ikke alle som er så opptatt av kofferter som det jeg er, Madison.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. oktober 2002 #38 Del Skrevet 17. oktober 2002 Okay, du er ansatt som piccolo Kev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 17. oktober 2002 #39 Del Skrevet 17. oktober 2002 Ser meg liksom for meg på Hotel Cæsar.... kanskje jeg også kan synge surt og tjene noen kroner på å lage en plate....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. oktober 2002 #40 Del Skrevet 17. oktober 2002 Om du noen gang skulle finne på å få deg jobb på noe hotell som helst, så regner jeg med du står klar til å ta koffertene mine altså.. Du skal få en 10` er, jeg lover. Så slipper du å stresse med plate og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå