Gå til innhold

Piercing

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Piercing i tunga skjønner jeg.... det er jo funksjonelt.... ring i nesa er frekt.... ring i navelen er *kremt* merkelig.... ring i klitoris og penis ser bare auuu ut.... har det noen funksjon...? Rent seksuelt.....?

Bare nysgjerrig.... holder meg unna laging av hull og holder meg til å forsøke å tette dem, jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert bra for partneren til den som har dette i tunga :D

Ei venninne av ei venninne(....) hadde noe greier i klitten.. hu fikk visst orgasme når hun f.eks tok rulletrapper..

Hadde sliti litt om jeg hadde nådd himmelen i midten av rulletrappa på oslo city ass... :o :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om jeg ser ei jente på toppen av rulletrappa på Oso City med kledelig rødme og kortpustethet, er det mest sannsynlig venninna di....? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piercing i tunga skjønner jeg.... det er jo funksjonelt.... ring i nesa er frekt.... ring i navelen er *kremt* merkelig.... ring i klitoris og penis ser bare auuu ut.... har det noen funksjon...? Rent seksuelt.....?

Bare nysgjerrig.... holder meg unna laging av hull og holder meg til å forsøke å tette dem, jeg...   :sjarmor:

hvorfor er ring i navelen merkelig ?:) hihi..jeg har en sånn og >:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp :wink:

Eller,ei venninne av min venninne da.. men samme det.

Hadde det ikke vært gøy å se Kevin? :sjarmor:

Skal ikke mye til at jeg smiler og ler, men det synet hadde jeg fått totalt latterkrampe av :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I navlen er fint det Jazzy:)

Men virker så vondt å ta.. og en stund etterpå..au...

hihi..helvetes vondt gjorde det da.. venninnen min sverget på at hun aldri skulle holde meg i hånden om jeg skulle føde :) men etterpå var det greit..flink til å rense så er det over på et par dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasmin: En navlering er så avhgengig av en pen navel for at det skal bli bra... :sjarmor: Har sett altfor mange rare navler med piercing, noe som bare forsterker raritetene.... Håper du har en fin navle da.... :wink:

Madison: Latterkrampe var nok ikke det rette ordet, men jeg hadde nok blitt beveget av situasjonen på en eller annen måte.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasmin: En navlering er så avhgengig av en pen navel for at det skal bli bra...   :sjarmor:   Har sett altfor mange rare navler med piercing, noe som bare forsterker raritetene.... Håper du har en fin navle da....   :wink:  

Madison: Latterkrampe var nok ikke det rette ordet, men jeg hadde nok blitt beveget av situasjonen på en eller annen måte....  :wink:

hehe.. :) vel...en RAR navle... :hoho: .. jaja..vet ikke helt hvor jeg skal klassifisere min..har aldri sett noen rare navler jeg..innovernavle..utovernavle...sideveisnavle? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, du hadde vel ikke blitt flau??

Er jo hun som antakelig hadde blitt det.

Jeg hadde ledd jeg..ondskapfull..? (jeg er ikke det, assa, helt seriøst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madison: Skal litt til å få meg flau, men jeg hadde nok blitt beveget av hele opptrinnet.... Er ganske lett antennelig for øyeblikket.... ikke kom nær meg med lighter..... wooooooof..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske lett antennelig for øyeblikket.... ikke kom nær meg med lighter..... wooooooof.....

*ler*

Jeg spruter riktignok ikke ild.. men kan være ganske varm assa :sjarmor:

Tar kanskje ikke helt fyr det..

Men beveget og lett antennelig?? er ikke det to ganske forskjellige ting a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sliti litt om jeg hadde nådd himmelen i midten av rulletrappa på oslo city ass... :o   :oops:   :oops:

:ler2: Oh my god! Du er ikke aleine der altså! Hehe

xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marilyn

Hadde piercing i navlen for 10 år siden. har enda arr.Men det er ikke så stort da..

Jeg ville vært redd for å pierce meg nedentil.... Hvaaaa om "noe" der nede ble ødelagt/mindre følsomt etterhvert.UØÆÆÆÆÆ! KRISE! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madison: En mann som får full tenning, blir jo beveget et visst sted.... dette fører til en bevegelse..... :sjarmor:

Dersom du er så varm, tror jeg at jeg ville tatt meg i akt for å være i samme rom som deg.... kunne jo forårsake en eksplosjon.....? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du noen gang skulle finne på å få deg jobb på noe hotell som helst, så regner jeg med du står klar til å ta koffertene mine altså.. :briller:

Du skal få en 10` :kul: er, jeg lover. Så slipper du å stresse med plate og alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...