Gå til innhold

Piercing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Piercing i tunga skjønner jeg.... det er jo funksjonelt.... ring i nesa er frekt.... ring i navelen er *kremt* merkelig.... ring i klitoris og penis ser bare auuu ut.... har det noen funksjon...? Rent seksuelt.....?

Bare nysgjerrig.... holder meg unna laging av hull og holder meg til å forsøke å tette dem, jeg... :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bra for partneren til den som har dette i tunga :D

Ei venninne av ei venninne(....) hadde noe greier i klitten.. hu fikk visst orgasme når hun f.eks tok rulletrapper..

Hadde sliti litt om jeg hadde nådd himmelen i midten av rulletrappa på oslo city ass... :o :oops: :oops:

Skrevet

Så om jeg ser ei jente på toppen av rulletrappa på Oso City med kledelig rødme og kortpustethet, er det mest sannsynlig venninna di....? :ler:

Skrevet
Piercing i tunga skjønner jeg.... det er jo funksjonelt.... ring i nesa er frekt.... ring i navelen er *kremt* merkelig.... ring i klitoris og penis ser bare auuu ut.... har det noen funksjon...? Rent seksuelt.....?

Bare nysgjerrig.... holder meg unna laging av hull og holder meg til å forsøke å tette dem, jeg...   :sjarmor:

hvorfor er ring i navelen merkelig ?:) hihi..jeg har en sånn og >:)

Skrevet

Jupp :wink:

Eller,ei venninne av min venninne da.. men samme det.

Hadde det ikke vært gøy å se Kevin? :sjarmor:

Skal ikke mye til at jeg smiler og ler, men det synet hadde jeg fått totalt latterkrampe av :hoho:

Skrevet

I navlen er fint det Jazzy:)

Men virker så vondt å ta.. og en stund etterpå..au...

Skrevet
I navlen er fint det Jazzy:)

Men virker så vondt å ta.. og en stund etterpå..au...

hihi..helvetes vondt gjorde det da.. venninnen min sverget på at hun aldri skulle holde meg i hånden om jeg skulle føde :) men etterpå var det greit..flink til å rense så er det over på et par dager

Skrevet

Jasmin: En navlering er så avhgengig av en pen navel for at det skal bli bra... :sjarmor: Har sett altfor mange rare navler med piercing, noe som bare forsterker raritetene.... Håper du har en fin navle da.... :wink:

Madison: Latterkrampe var nok ikke det rette ordet, men jeg hadde nok blitt beveget av situasjonen på en eller annen måte.... :wink:

Skrevet
Jasmin: En navlering er så avhgengig av en pen navel for at det skal bli bra...   :sjarmor:   Har sett altfor mange rare navler med piercing, noe som bare forsterker raritetene.... Håper du har en fin navle da....   :wink:  

Madison: Latterkrampe var nok ikke det rette ordet, men jeg hadde nok blitt beveget av situasjonen på en eller annen måte....  :wink:

hehe.. :) vel...en RAR navle... :hoho: .. jaja..vet ikke helt hvor jeg skal klassifisere min..har aldri sett noen rare navler jeg..innovernavle..utovernavle...sideveisnavle? :)

Skrevet

Nah, du hadde vel ikke blitt flau??

Er jo hun som antakelig hadde blitt det.

Jeg hadde ledd jeg..ondskapfull..? (jeg er ikke det, assa, helt seriøst)

Skrevet

Madison: Skal litt til å få meg flau, men jeg hadde nok blitt beveget av hele opptrinnet.... Er ganske lett antennelig for øyeblikket.... ikke kom nær meg med lighter..... wooooooof..... :sjarmor:

Skrevet

Er ganske lett antennelig for øyeblikket.... ikke kom nær meg med lighter..... wooooooof.....

*ler*

Jeg spruter riktignok ikke ild.. men kan være ganske varm assa :sjarmor:

Tar kanskje ikke helt fyr det..

Men beveget og lett antennelig?? er ikke det to ganske forskjellige ting a?

Skrevet
Hadde sliti litt om jeg hadde nådd himmelen i midten av rulletrappa på oslo city ass... :o   :oops:   :oops:

:ler2: Oh my god! Du er ikke aleine der altså! Hehe

xeyes

Gjest marilyn
Skrevet

Hadde piercing i navlen for 10 år siden. har enda arr.Men det er ikke så stort da..

Jeg ville vært redd for å pierce meg nedentil.... Hvaaaa om "noe" der nede ble ødelagt/mindre følsomt etterhvert.UØÆÆÆÆÆ! KRISE! :o

Skrevet

Madison: En mann som får full tenning, blir jo beveget et visst sted.... dette fører til en bevegelse..... :sjarmor:

Dersom du er så varm, tror jeg at jeg ville tatt meg i akt for å være i samme rom som deg.... kunne jo forårsake en eksplosjon.....? :sjarmor:

Skrevet

Kevin; BOOOM!! :sjarmor:

(jeg tenkte nok feil tenning først..nå er jeg på rett spor :ler: )

Skrevet

Ikke alle som er så opptatt av kofferter som det jeg er, Madison.... :ler:

Skrevet

Ser meg liksom for meg på Hotel Cæsar.... kanskje jeg også kan synge surt og tjene noen kroner på å lage en plate....? :ler:

Skrevet

Om du noen gang skulle finne på å få deg jobb på noe hotell som helst, så regner jeg med du står klar til å ta koffertene mine altså.. :briller:

Du skal få en 10` :kul: er, jeg lover. Så slipper du å stresse med plate og alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...