Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #1 Del Skrevet 28. april 2002 Hva synes dere om piercing? Jeg er ei jente som har piercing i naveln, tunga og brystvortene. Er det for mye?????? Jeg er usikker på om jeg tør/vil ta intim-piercing!!??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. april 2002 #2 Del Skrevet 28. april 2002 Kjære du som ønsker deg en "intimpiercing" go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #3 Del Skrevet 28. april 2002 Hei dere som vet litt om piercing. Jeg vurdere å få en i navlen. Får man arr når man tar den ut igjen vil det skal gro igjen? Hilsen en på vurderingsstadiet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick Skrevet 28. april 2002 #4 Del Skrevet 28. april 2002 Jeg syns vel at du kanskje kan stoppe med de piercing'ene du har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. april 2002 #5 Del Skrevet 28. april 2002 jepp man får arr på navlen! jeg har arr nå men jeg skal sette inn en ny en i navlen, etter bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #6 Del Skrevet 28. april 2002 Er en "normal" manngutt på 22 år (om d finnes noe som heter normal). Jeg jobber på et utested med dresscode, men danser helst til house musikk, roli til vanlig men kan ta litt av.. har piercing i brystvorta og høyre øyenbryn + en liten tattoo på det ene brystet. MIN regel er at jenter kan ha de piercingene de vil ha, så lenge det er SMAKELIG, klitt piercing synets jeg er utrolig pirrende, samme med brystvorte piercing, så lenge det passer til jenta!!! Så her må du rett og slett finne ut hva du vil ha, prate med andre som har det, derav må du også velge partnere som har en grei holdning til de piercingene du har. Var det et ok svar? Lykke til - c0n - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa Skrevet 28. april 2002 #7 Del Skrevet 28. april 2002 Hei.. vel.. har selv pircing i navlen. Det er jo litt sexy.. Og kvinnelig.. Har venninner som har i brystvorten og intim, men jeg tror faktisk at gutta synes at det er finere med en litt natulig dame også.. Uten for mye "stål" liksom.. Blir lett feil fokus tror jeg.. Broren min som sitter ved siden av meg nå sier i hvertfall; æsj.. Er vel en smaks sak det er jo du som skal leve med det, men også en evt. partner.. Så; do what you want - men vær sikker før du gjør noe med saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #8 Del Skrevet 29. april 2002 Vær også klar over at det samler seg bakterier i persingen...(æsj..) Ikke så kult med oralsex på ei jente som har stål der nede.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #9 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg har piercing i navlen og i brystvorta. Både samboern min og jeg synes det har gitt en piff i sexlivet, spes. den i vorta. hvis du har lyst til å ta i klitten så gjør det!!! Det er vist mindre smertefullt enn i vorta. Og hvis du blir sammen med en fyr som ikke liker det kan du jo bare ta den ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #10 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg har oxo en piercing, i øyenbrynet altså. Men har en spørsmål da, og dette har jeg lurt på ganske lenge; På hvilken måte kan en piercing i brysvortene eller på klitten gjøre at ting føles bedre? Blir det mere følsomt eller er det bare det at man faktisk vet og ser at man har noe festet der? Får liksom ikke helt til å forstå dette, men kan oxo forstå den extra pirringen med det. Hvis det er virkelig godt, da får jeg vurdere å gjøre noe med det da ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 1. mai 2002 #11 Del Skrevet 1. mai 2002 Mister du ikke følesen i underlivet når du huller det? Synst det virker utrolig vondt å gå med en ring eller en stang i skrittet. Selv om den er liten. Jeg syntest ikke det å ta ut ringen fordi partnere ikke liker det, er rettferdig. Har du pierca puppen, og du er fornøyd. Får han nå akseptere alle krinkelkroker ved deg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2002 #12 Del Skrevet 5. mai 2002 Takk for svar! Piercing i brystvortene gjør at du blir mer følsom + at det visuelle hjelper også. Både jeg og partneren min har piercet brystvortene, og jeg synes det er utrolig "pent" på han. Han passer til det. For jeg synes det blir en del av deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *biteme* Skrevet 20. september 2002 #13 Del Skrevet 20. september 2002 Synes rett og slett piercing er fint jeg=) hadde tre i tungen, de er tatt ut av(bedre om de er på partneren;). nå har jeg i navlen og øyenbrynet.. om eksakt to timer skal jeg få piercet begge brystvortene oxo.. go for it de som vurderer det=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hei Skrevet 15. oktober 2002 #14 Del Skrevet 15. oktober 2002 Sjekk også ut xxxxxxxxxx her er det mange kule piercinger. Linken slettet. Det er ikke tillatt med reklame for eget foretak i forumet. (Moderator) ]http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #15 Del Skrevet 15. oktober 2002 Syns navlen er greit, men ville ikke hatt noe mer selv. Bolter og kuler i leppe og tunge syns jeg ser helt dust it..sorry :D Forresten, hørte at når man piercer brystvorta/vortene så kan man som regel ikke amme etterpå.. Stemmer det el? Hmmm..piercing i klitten. Kjipt å få infeksjon da. No sex på lenge.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2002 #16 Del Skrevet 15. oktober 2002 Syns navlen er greit, men ville ikke hatt noe mer selv. Bolter og kuler i leppe og tunge syns jeg ser helt dust it..sorry :D Forresten, hørte at når man piercer brystvorta/vortene så kan man som regel ikke amme etterpå.. Stemmer det el? Hmmm..piercing i klitten. Kjipt å få infeksjon da. No sex på lenge.. :o eyyy bolten min i tunga er fin ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #17 Del Skrevet 15. oktober 2002 :oops: uuppss..sorry.. bolten din er sikkert kjempefin Jazzy :D Bare man ikke går rundt med kjeften åpen for at alle skal få se hva man har i munnen så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #18 Del Skrevet 15. oktober 2002 Tar meg friheter og her, gir deg kalle-navn og greier. Skal skjerpe meg,lover Ingen som vet dette med melkeproduksjon og ting gjennom brystvorta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2002 #19 Del Skrevet 15. oktober 2002 Tar meg friheter og her, gir deg kalle-navn og greier. Skal skjerpe meg,lover Ingen som vet dette med melkeproduksjon og ting gjennom brystvorta? hæhæ ialle har rett til egne meninger om bolter *lol* jeg er da et ganske åpent menneske..blir svært sjelden fornærmet over noe no skjerping needed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #20 Del Skrevet 15. oktober 2002 Herlig! hehe. Okay, godt du ikke tar deg selv så høytidelig. Liker sånne mennesker :D Og selvironi er også bra syns jeg, kan være ganske morsomt og :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå