Gjest TåpeligJente23 Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Heisann jenter... la inn denne på sol.no også men fikk ingen fornuftige svar, da jeg spør her også... Håper det går bra:) Har et lite problem. Føler jeg har sviktet samboeren min ganske bra her men vet ikke om jeg skal si det til ham.. På lørdag var vi sammen på fest hos en venninde av meg. Utpå kvelden sto jeg og en kamerat av typen ute å røykte da han fortalte meg at han likte meg. Han ønsket ikke noe av meg men fortalte at han godt kunne tenke seg den trusa jeg hadde på. Jeg ble selvsagt en smule snurt og kom meg fort inn igjen. Men jeg klarte selvsagt ikke å slutte å tenke på hva han hadde sagt til meg der ute og det hele endte med at jeg ble skikkelig kåt,(tanken på å være slem jente å gi vekk trusa si til andre enn typen) gikk på do, tok av meg trusene og gav dem til kameraten hans under neste røykepause.... Beklager men det virket bare som en god ide der og da... Regner ikke med at typen blir fornøyd hvis han får vite dette. Men vi pleier å si alt til hverandre så jeg burde vell gjøre det nå også? Sliter litt med å finne svar på hva jeg skal gjøre her. Håper noen har noen fornuftige meninger om dette.. På forhånd takk.... Ninni
Gjest mega_trond Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Du høres ut som et billig ludder. Latterlig
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Heisann jenter... la inn denne på sol.no også men fikk ingen fornuftige svar, da jeg spør her også... Håper det går bra:) Har et lite problem. Føler jeg har sviktet samboeren min ganske bra her men vet ikke om jeg skal si det til ham.. På lørdag var vi sammen på fest hos en venninde av meg. Utpå kvelden sto jeg og en kamerat av typen ute å røykte da han fortalte meg at han likte meg. Han ønsket ikke noe av meg men fortalte at han godt kunne tenke seg den trusa jeg hadde på. Jeg ble selvsagt en smule snurt og kom meg fort inn igjen. Men jeg klarte selvsagt ikke å slutte å tenke på hva han hadde sagt til meg der ute og det hele endte med at jeg ble skikkelig kåt,(tanken på å være slem jente å gi vekk trusa si til andre enn typen) gikk på do, tok av meg trusene og gav dem til kameraten hans under neste røykepause.... Beklager men det virket bare som en god ide der og da... Regner ikke med at typen blir fornøyd hvis han får vite dette. Men vi pleier å si alt til hverandre så jeg burde vell gjøre det nå også? Sliter litt med å finne svar på hva jeg skal gjøre her. Håper noen har noen fornuftige meninger om dette.. På forhånd takk.... Ninni Synest egentlig dette bare var morsomt. Det kommer selvsagt an på hvor følsom typen din er, men jeg hadde flirt dersom sambo gav bort bokseren sin til en dame. Du får betrygge han med at det ikke betydde noe. Vil tro han har fantasert om andre selv
Gjest TåpeligJente23 Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Synest egentlig dette bare var morsomt. Det kommer selvsagt an på hvor følsom typen din er, men jeg hadde flirt dersom sambo gav bort bokseren sin til en dame. Du får betrygge han med at det ikke betydde noe. Vil tro han har fantasert om andre selv Takk for svar... Jeg la jo ikke så mye i det da jeg gjorde det, annet enn å bli litt kåt, men jeg er redd typen kan finne på å tro noe annet... (han er ikke noe særlig begeistret for at jeg flørter med andre selv om han aksepterer at jeg innimellom gjør det osv.)I tilleg er det jo et problem å si det da det tross alt er en kompis av typen... Selv om jeg tipper jeg ville blitt tilgitt er det ikke sikkert at kompisen hadde blitt det. Er det ikke best å holde kjeft om dette da? Blir litt forvirret i det lille hodet mitt her.. Igjen takk for svar..
LetThemEatCake Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Jag tycker inte att du behöver säga något. Kommer det att gynna honom på något vis? För det är väl ingenting du tänker göra om? Jag tror inte att relationen kommer att bli bättre av att du berättar om jag säger så.. Och det känns mest själviskt att berätta. Bespara honom det och glöm hela händelsen!
Momseguri Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Jeg tror ikke jeg hadde sagt noe. Spesielt siden det er en kompis av typen din...Hvis det kommer frem senere hadde jeg skyldt på "var full-og husker ikke" syndrom.
Gjest TåpeligJente23 Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Jeg tror ikke jeg hadde sagt noe. Spesielt siden det er en kompis av typen din...Hvis det kommer frem senere hadde jeg skyldt på "var full-og husker ikke" syndrom. Sitter litt mellom barken og veden her... Er temmelig sikker på at jeg ville såret ham hvis jeg fortalte det... Men vi har igrunnen et åpent forhold der vi har bestemt oss for å fortelle hverandre det vi har på hjertet... eller hvis det er noe som plager en selv. Tror en i lengden vill komme lengre med det. Samtidig så føler jeg at jeg har rett til å ha litt skittene hemligheter som bare er mine. Det skader vell ikke noe annet en min egen skyldfølelse?... Tror nesten jeg får ta opp dette med noen venninder og høre hva de mener. Hmm
Momseguri Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Det er nok best å snakke med noen venniner som kjenner ham ja. Men da er det jo en sjangs for at de sier det videre, selv om dere blir enige om at du ikke skal si det til ham...
Gjest Gjest_jente22_* Skrevet 24. februar 2010 #9 Skrevet 24. februar 2010 Hei Jeg synes at du IKKE skal si noe til samboeren din. Det kan umulig komme noe godt ut av det. Tross alt så synes jeg at det er kompisen som har gått over streken her. Ja det var dumt av deg å gi han trusa di. Men verre ting har skjedd her i verden. Jeg tror du bare skal prøve å legge bak deg. Tenk på det som en fylletabbe. Det er fint å ha et forhold hvor man skal fortelle alt til hverandre. Men av og til er best å ikke dele alt.
Gjest Tpåeligjente23 Skrevet 24. februar 2010 #10 Skrevet 24. februar 2010 Det er nok best å snakke med noen venniner som kjenner ham ja. Men da er det jo en sjangs for at de sier det videre, selv om dere blir enige om at du ikke skal si det til ham... Stoler på dem... Tror ikke det ville kommet ut uansett.. Det har ikke kommet ut hemmeligheter før hvertfall. Men det blir vell kanskje til at jeg forteller ham det uansett... Hvis ikke jeg klarer å kvitte meg med noen av samvittighetsproblemne rundt dette... Får vente å se noen dager:)
Gjest TåpeligJente23 Skrevet 24. februar 2010 #11 Skrevet 24. februar 2010 Typen kommer hjem om et par timer.. Skal jeg bare ta sjansen og slenge det ut med den gang?
Momseguri Skrevet 24. februar 2010 #12 Skrevet 24. februar 2010 Jeg tror du bare vil si det for å bli kvitt den dårlige samvittigheten din. Jeg holder fast på at du ikke bør si det. Det kommer antagelig til å føre til en diskusjon/krangel (basert på det du har sagt om typen din, forholdet mellom typen din og kompisen hans blir kanskje ødelagt og du kommer fremdeles til å ha like dårlig samvittighet. Tror ikke du vinner noe på å si det.
Gjest TåpeligJente23 Skrevet 24. februar 2010 #13 Skrevet 24. februar 2010 Jeg tror du bare vil si det for å bli kvitt den dårlige samvittigheten din. Jeg holder fast på at du ikke bør si det. Det kommer antagelig til å føre til en diskusjon/krangel (basert på det du har sagt om typen din, forholdet mellom typen din og kompisen hans blir kanskje ødelagt og du kommer fremdeles til å ha like dårlig samvittighet. Tror ikke du vinner noe på å si det. Hva med å kjøre en liten løgn oppi det hele... Å ikke nevne at det var kompisen hans... Veldig dumt det eller?
Cuckold Skrevet 24. februar 2010 #15 Skrevet 24. februar 2010 Heisann jenter... la inn denne på sol.no også men fikk ingen fornuftige svar, da jeg spør her også... Håper det går bra:) Har et lite problem. Føler jeg har sviktet samboeren min ganske bra her men vet ikke om jeg skal si det til ham.. På lørdag var vi sammen på fest hos en venninde av meg. Utpå kvelden sto jeg og en kamerat av typen ute å røykte da han fortalte meg at han likte meg. Han ønsket ikke noe av meg men fortalte at han godt kunne tenke seg den trusa jeg hadde på. Jeg ble selvsagt en smule snurt og kom meg fort inn igjen. Men jeg klarte selvsagt ikke å slutte å tenke på hva han hadde sagt til meg der ute og det hele endte med at jeg ble skikkelig kåt,(tanken på å være slem jente å gi vekk trusa si til andre enn typen) gikk på do, tok av meg trusene og gav dem til kameraten hans under neste røykepause.... Beklager men det virket bare som en god ide der og da... Regner ikke med at typen blir fornøyd hvis han får vite dette. Men vi pleier å si alt til hverandre så jeg burde vell gjøre det nå også? Sliter litt med å finne svar på hva jeg skal gjøre her. Håper noen har noen fornuftige meninger om dette.. På forhånd takk.... Ninni Hvis du var min dame vet jeg i hvert fall at jeg ønsker du skulle fortalt det. Nå tenner jeg jo faktisk litt på slike ting, men selv om jeg ser bort fra dette ville jeg uansett oppfattet det som veldig viktig at kjæresten er åpen om alt som skjer som hun tror jeg kunne reagert på. Tommelfingerregelen er: Hvis hun tror det ikke betyr noe for meg kan hun bare tie om det. Men i så fall er det jo heller ingen grunn til å holde det hemmelig, så da vil hun naturlig nok fortelle. Hvis hun tror det betyr noe må hun fortelle det. For det å holde slike ting hemmelig når du aner at det kan bety noe for den andre vil være å stenge av for kjæresten din, holde ham ute, skape en mur mellom dere. Ser man rent praktisk på det er det jo også ofte en fare for at han skal høre det av andre, og det vil nok uansett føles 100 ganger verre. Da kan det som kunne vært en ganske liten sak få helt andre proposjoner. For ingenting er mer ydmykende enn at en annen har fått dama di med på mer enn det han kan forvente av en "opptatt" jente - samtidig som du har levd i uvitenhet om dette i lang tid, kanskje i årevis.
MissMas Skrevet 24. februar 2010 #16 Skrevet 24. februar 2010 Heisann jenter... la inn denne på sol.no også men fikk ingen fornuftige svar, da jeg spør her også... Håper det går bra:) Har et lite problem. Føler jeg har sviktet samboeren min ganske bra her men vet ikke om jeg skal si det til ham.. På lørdag var vi sammen på fest hos en venninde av meg. Utpå kvelden sto jeg og en kamerat av typen ute å røykte da han fortalte meg at han likte meg. Han ønsket ikke noe av meg men fortalte at han godt kunne tenke seg den trusa jeg hadde på. Jeg ble selvsagt en smule snurt og kom meg fort inn igjen. Men jeg klarte selvsagt ikke å slutte å tenke på hva han hadde sagt til meg der ute og det hele endte med at jeg ble skikkelig kåt,(tanken på å være slem jente å gi vekk trusa si til andre enn typen) gikk på do, tok av meg trusene og gav dem til kameraten hans under neste røykepause.... Beklager men det virket bare som en god ide der og da... Regner ikke med at typen blir fornøyd hvis han får vite dette. Men vi pleier å si alt til hverandre så jeg burde vell gjøre det nå også? Sliter litt med å finne svar på hva jeg skal gjøre her. Håper noen har noen fornuftige meninger om dette.. På forhånd takk.... Ninni På sol.no er det bare tullinger, så det er ikke overraskende. Men, uansett. Hvis du respekterer typen din (virker som du gjør det), burde du si det til ham og la ham reagere akkurat som han vil Hvis han finner ut at han ikke vil være sammen med en som er som deg, får han få lov til å slippe. Hvis han godtar deg som du er, så er jo det bra for dere begge. Men for all del, si det til ham. Viktig å være ærlig mot hverandre, det handler om gjensidig respekt. Lykke til!
Gjest TåpeligJente23 Skrevet 24. februar 2010 #17 Skrevet 24. februar 2010 På sol.no er det bare tullinger, så det er ikke overraskende. Men, uansett. Hvis du respekterer typen din (virker som du gjør det), burde du si det til ham og la ham reagere akkurat som han vil Hvis han finner ut at han ikke vil være sammen med en som er som deg, får han få lov til å slippe. Hvis han godtar deg som du er, så er jo det bra for dere begge. Men for all del, si det til ham. Viktig å være ærlig mot hverandre, det handler om gjensidig respekt. Lykke til! Hei du... Har fått noen litt mer fornuftige svar på sol.no også nå. Men uansett. Fra nå av skal jeg begynne å poste alt jeg har på hjertet her ja. Tror det er mange gutter på 14 som prater og slenger dritt på sol.no? Kanskje de ikke har funnet dette forumet enda? la oss håpe det... Uansett så er saken nå klar. Har bestemt meg for å fortelle det til typen når han kommer hjem i kveld... Så får det bære eller briste.. Men hva med den hvite løgnen... La være å si at det var kompisen som fikk trusa?
MissMas Skrevet 24. februar 2010 #18 Skrevet 24. februar 2010 Hei du... Har fått noen litt mer fornuftige svar på sol.no også nå. Men uansett. Fra nå av skal jeg begynne å poste alt jeg har på hjertet her ja. Tror det er mange gutter på 14 som prater og slenger dritt på sol.no? Kanskje de ikke har funnet dette forumet enda? la oss håpe det... Uansett så er saken nå klar. Har bestemt meg for å fortelle det til typen når han kommer hjem i kveld... Så får det bære eller briste.. Men hva med den hvite løgnen... La være å si at det var kompisen som fikk trusa? Jeg tror det er mange fjortiser der ja. Ikke tips dem om dette forumet Det er bra at du har bestemt deg for å fortelle det, det er modig gjort! Jo ærligere du er, jo bedre er det. Hvis jeg hadde vært ham, hadde jeg hatt lyst til å vite hele sannheten. Tenk om han plutselig får vite sannheten av noen andre? - MissMas
LetThemEatCake Skrevet 24. februar 2010 #19 Skrevet 24. februar 2010 Om du nu ska berätta det så behöver du ju inte berätta att dit var kompisen, nej. Det får kompisen göra själv i så fall. Men det är klart, undrar han vem det var så får du ju avgöra vad som passar bäst. Du känner honom bäst och du är förmodligen den bäste på att avgöra vad som är bäst att göra i den här situationen.
asyar Skrevet 24. februar 2010 #20 Skrevet 24. februar 2010 Alt kommer for en dag. Synes det er fint at du har bestemt deg for å fortelle, så får vi håpe kjæresten din ikke blir alt for såret. Synes også at du kan si hvem det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå