Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest irritert
Skrevet

Ooooh jeg har så stygg hud. Er mørk i huden, og har en del "nupper" i ansiktet. De går liksom aldri bort så d er ikke kviser. I tilegg har jeg mørke flekker i ansiktet.altså ikke sånn altfor mørke, men litt mørkere enn huden ellers i ansiktet. Jeg har prøvd å bruke sminke over, men huden min blir bare værre. Tror ikke jeg tåler sminke. Noen som har forslag til noen bra kremer eller lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest irritert
Skrevet

Eller har jeg kjempefin hud resten av kroppen som skinner og har glød. Det er kun ansiktet som er slik:(

Skrevet

Bruker du noen hudpleieprodukter? Rens, toner, serum, krem osv.. Og hvilke?

Ordentlig hudpleie er et must, pluss et bra kosthold.

Gjest irritert
Skrevet

krem bruker jeg: olay complete care(dag og natt), toner og rens bruker jeg fra green people, også bruker jeg scrub og rens fra sensilis eller noe sånt. :( men ser ikke ut som det hjelper. Brukte dyre kremer som MD og Decleor osv før men det fungerte heller ikke.

Skrevet
krem bruker jeg: olay complete care(dag og natt), toner og rens bruker jeg fra green people, også bruker jeg scrub og rens fra sensilis eller noe sånt. :( men ser ikke ut som det hjelper. Brukte dyre kremer som MD og Decleor osv før men det fungerte heller ikke.

Bruker du produkter som er tilpasset din hudtype da? Og jeg ville droppet den olay-kremen om jeg var deg, og heller funnet noe som er av god kvalitet. Fin hud kommer ikke over natten, det tar tid, gode produkter over tid. Har du vært til hudpleier for å få hjelp?

Skrevet

Nuppene i huden kan komme av at du får i deg for lite d-vitamin. Hvis du har mørk hud, blokkerer huden din for mye av d-vitaminene man får gjennom sola. Derfor kan det være lurt å ta ekstra tilskudd av d-vitamin, spesielt nå om vinteren.. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...