Pasha Skrevet 24. februar 2010 #1 Del Skrevet 24. februar 2010 Vi skal selge bilen vår og lurer på hvor mye den er verdt. Planen var å ta den i innbytte da vi kjøper ny bil, men nå har vi kanskje en kjøper på den på det private markedet. Har sett at naf har sånn test der man kan få prisvudering, men er det noen andre? Har tittet litt på finn på samme bil, men prisene varier jo en del der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #2 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg hadde ikke tatt den på naf. se på samme biler som ligger på finn.no Også finner dere en pris som ikke er for my ikke for lite. Eks. 2005 vw passat 1,9 tdi. highline. km stand 256000. 2005 vw passat 1,9 tdi. highline. km stand 113000. 2005 vw passat 1,9 tdi. highline. km stand 56000. Prisen på disse bilene vil variere etter : Km. stand, om bilen har full servicehistorikk, hvor mye bilen er tatt vare på. Bilen som har kjørt 256000 km, kan være i bedre stand enn de 2 andre. Hvis bilen er nylig eu-ok så vil dette trekke prisen litt opp. Har bilen noe ekstra utstyr utover standar, så er dette også et lite pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 26. februar 2010 Bilen ble tatt eu kontroll på denne uka og er godkjent der. Ellers har den blitt byttet mange slitedeler de siste årene også, og har heller ikke gått så langt. Alle servicer er også følgt. Brukte kalkulaoren på dinside, men den tar jo i grunn bare utgangspunktet i lignede biler på finn etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 26. februar 2010 #4 Del Skrevet 26. februar 2010 Bilen ble tatt eu kontroll på denne uka og er godkjent der. Ellers har den blitt byttet mange slitedeler de siste årene også, og har heller ikke gått så langt. Alle servicer er også følgt. Brukte kalkulaoren på dinside, men den tar jo i grunn bare utgangspunktet i lignede biler på finn etc. Avhengig av hva slags bil du har, føler jeg den Finn-kalkulatoren er helt håpløs. ærlig gjelder dette tyske/svenske biler da utstyrsvariantene der variere noe enormt. Min bil ble kalkulert til 340.000 - Sjekka hva andre annonserte samme som min for hos Finn.no: 430.000 - 470.000 Du må sammenlikne "epler mot epler" Søk etter samme bil som din på avansert søk hos Finn.no, med samme motor, nogenlunde samme km, farge og utstyr. Da får du en bedre indikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå