Gå til innhold

Problemer med mammutsalget hos Haugenbok?

Anbefalte innlegg

Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg hadde forhåndsbestilt bøker på mammutsalget hos Haugenbok, men når jeg går inn på sidene der står det at ordren ennå ikke er sendt. Og flere av bøkene står oppført med status -utsolgt, uten at har fått noen beskjed om det (flere uker siden jeg forhåndsbestilte).

Noen andre som har problemer?

Synes dette er dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Jeg fikk brev i posten om at de lå pakket og klart rett etter bestilling, har du fått det? Men det har altså ikke skjedd noe etter dette, og de skulle jo sendes ut den 22.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Fikk en ordrebekreftelse på mail, ja. Men etter det har jeg verken hørt eller sett noe. Det var derfor jeg gikk inn på "mine sider" i dag og der ser det altså ikke ut til å ha blitt sendt noen pakke.

Skrevet

Jeg mente ikke ordrebekreftelse på mail, men et vanlig brev i posten. Det fikk jeg. Men det har altså ikke blitt sendt pakke til meg heller, jeg har sendt mail og spurt nå.

Skrevet

Fikk et kjapt svar nå, med kopi av pakkesporing. Pakken ligger visst på postkontoret nå, klar til å hentes, selv om dette ikke har blitt oppdatert inne på haugenbok.no. Da er det sikkert håp for din del også. :)

Gjest AnneShirley
Skrevet

Samme her.

Skjønner ikke hvorfor de ikke legger ut den informasjonen på sidene og sender på mail, så hadde de spart seg både mas, frustrasjon og "dårlig omtale".

Men, jeg får i alle fall bøkene mine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...