Gjest Vampen Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Det er mange av oss her inne som handler sminke, hudpleie og andre slike produkter på Ebay. Jeg tenkte derfor at vi kunne lage en tråd hvor vi kan dele erfaringer og komme med gode tips. Ebay har jo en jungel av proukter og selgere, så det hadde vært greit med en tråd som samlet erfaringer.. til inspirasjon for de drevne ebayshaopperene, og kanskje som en hjelp til de som er helt nye på Ebay. Så, hva handler dere på Ebay? Hvilke selgere vil dere anbefale? Hvilke bør man styre unna? Andre erfaringer? Anbefalte selgere: pinkdaisygirls Selger: MAC Erfaringer: super selger! Hun er utrolig koselig, rask shipping og kjempe god service. Hun har et godt utvalg av pro farger, og en del annet. Et godt tips her er at om du ser etter et spesielt ptodukt som hun ikke har listet, send henne en melding og spør om hun har det allikevel. Det har jeg gjort noen ganger, og da har hun svart raskt og laget en privat listing for meg med de produktene jeg vil ha. Hun har altså mer enn det som ligger ute. Hun gir også combined shipping på det meste. beautypal Selger: Decleor Erfaringer: jeg pleier å kjøpe salongstr av Decleor produkter av denne selgeren, men han har også vanlige str. Prisene er gode, f.eks ligger en 100 ml Night Balm på rett under 500 kr. Samme str koster f.eks over 1000 kr på Strawberrynet. Denne selgeren er også god på rask shipping, mine varer brukte 4 og 6 dager på å dukke opp i postkassa. Warbid Selger: OPI Erfaringer: gode priser, godt utvalg og ganske rask shipping. Jeg så i dag selgeren plutselig var borte fra Ebay, men jeg håper hun dukker opp igjen. mrfixit714 Selger: litt forskjellig, som MAC, Too faced, Urban Decay, NYX++ Erfaringer: Jeg var litt spent på å handle MAC fra en selger jeg ikke hadde hørt noe om før, men vedkommende hadde gode tilbakemeldinger, så jeg tok sjansen. Produktene jeg fikk var ekte, så jeg kommer til å handle fra denne selgeren igjen. Har f.eks produkter som Paint Pots og Mac Fix+ Rose. Veldig flink til å kommunisere, rask shipping og generelt en helt problemfri og grei selger. ladycup-2008 Selger: Ladycup Erfaring: her er vi vel kanskje over i velvære delen? Har de fleste Ladycupene til gode priser. Rask shipping og ryddig og flink selger. Dette er de jeg har handlet mest fra. Jeg vil oppdatere etterhvert som jeg prøver andre selgere. Så, da gleder jeg meg og håper at dere andre har erfaringer og tips dere vil dele. Endret 24. februar 2010 av Vampen
Hinata Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 *følge med* Det jeg kommer på nå er at jeg nettopp kjøpte meg 8pkn med barberblader til 70-80 kr inkl frakt. Omtrent halv pris av butikken her. Har ikke fått de i posten enda, så kan jo være det er falsk vare, men selgeren hadde bra feedback, så tror det går bra
Jade Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Jeg kjøpte MD-skrubben min på Midwest Skincare. Har også sett mange andre anbefale denne eBay-butikken.
RedFox81 Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 000lizv, diverse sminke, rask levering. the-makeup-counter, sminke fra smashbox. bergan71809, selger mac.
Gjest Moffeliten Skrevet 5. mars 2013 #7 Skrevet 5. mars 2013 Er det noen her som vet hvor jeg kan finne funksjonen "Proxy Bid" på ebay? Den skal være under My ebay, men jeg finner den ikke der...
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #8 Skrevet 5. april 2015 Ikke akkurat eBay men er det lov å selge rabattkuponger som dette på finn? Første gangen jeg har sett der i hvert fall Anonymous poster hash: f3d79...469
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #9 Skrevet 5. april 2015 Glemte jo linken Anonymous poster hash: f3d79...469
Kosemose Skrevet 5. april 2015 #10 Skrevet 5. april 2015 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov Kosemose, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå