Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 #1 Skrevet 8. september 2003 Vi har vært sammen i 2 år, alt er bra og vi elsker hverandre.. Men når det kommer til sengehyggen, så er den ikke så veldig bra.. syns jeg da. Han er fornøyd (selvfølgelig) men egentlig ikke jeg. Jeg har snakket med han om dette. At han kan prøve litt lenger enn 2 minutter på å få det til å gå for meg, at det er ikke farlig å bruke hjelpemidler, og at det går an å prøve å holde tilbake orgasmen.. Han sier han skal prøve, men neste gang det er pån igjen, så går alt etter hans noter igjen. Hvis jeg stopper opp og sier "nå kan vi vente litt og heller kose litt" osv. Da blir han helt satt ut og sier "jammen, jeg er så kåt!" Her om dagen tok jeg frem min lille vibrator, som er et godt middel (tar 5 min så kommer jeg). Jeg brukte den litt, men da sa han "legg bort den der a, den er så i veien" eller noe i den duren.. det var sånn jeg oppfattet det i allefall.. Uansett, jeg begynner å bli lei dette! Han vil ikke høre! Jeg blir missunnelig når jeg hører på venninner som prater om multiorgasmer og gode elskere.. Noen råd?
Gjest Kinga Skrevet 8. september 2003 #2 Skrevet 8. september 2003 Kjõr ditt eget lõp. Vis han etpar orgasmer du har stimulert deg selv fram til og forsyn deg av han underveis. Drit i hva han sier om á legge vekk vibratorer, sett deg overskrevs pá han etter at du har tredd pá han to kondomer for at han ikke skal komme sá fort. Pul deg selv inn i himmelen. Lover deg at han kommer til á komme..etter.
Gjest Madam Felle Skrevet 8. september 2003 #4 Skrevet 8. september 2003 Hva med at han ikke får lov til å trenge inn i deg før du har oppnådd minst en orgasme? Mange måter å gjøre det på, men du kan jo la han få styre den
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #5 Skrevet 10. september 2003 Tilfredsstill deg selv (med eller uten hjelpemidler) mens han ser på uten at han får lov til å være med. Kanskje han skjønner hvor godt det er for deg at han innser at det blir bedre hvis dere er sammen om å gi deg orgasme? Ellers er jeg enig med Kinga.
Gjest vimsejenta Skrevet 10. september 2003 #6 Skrevet 10. september 2003 Jeg skjønner deg veldig godt hvordan du har, jeg blir heller ikke tilfredstillt.. Ikke vil han utføre oralsex på meg heller, dette er noe som plager meg noe intenst.. Tror faktisk at jeg også må investre i en vibrator..
Gjest sexysadie Skrevet 10. september 2003 #7 Skrevet 10. september 2003 Jeg stikker hendene i ett vepsebol nå og spør: Hva med å skaffe dere noe utenom forholdet? D kan være deres kjærester allerede har gjort d, i og med at de bare vil være mottagere;kanskje de bruker energien sin på andre....
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2003 #9 Skrevet 11. september 2003 Jeg oppfatter kjæresten din som særdeles umoden og ikke så lite egoistisk! Det er mulig du er mer ydmyk enn meg, men jeg hadde overhodet ikke tolerert å bli så til de grader nedprioritert. Min oppfatning er at mannfolk flest er veldig opptatt av at jenta skal få maksimalt ut av sexén, og finner lite glede i slike egotripper du forteller om. De forbinder jeg med gutter i tenårene, ikke noen som har vært i et 2 år gammelt forhold. Nei, tro meg: du gjør rett i å snakke med kjæresten din om dette her...
Gjest Kinga Skrevet 11. september 2003 #10 Skrevet 11. september 2003 Min oppfatning er at mannfolk flest er veldig opptatt av at jenta skal få maksimalt ut av sexén' date=' og finner lite glede i slike egotripper du forteller om. [/quote'] Dette er også min oppfatning. Menn flest degger for damen i sengen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå