Gå til innhold

Clearblue digital

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mink_*
Skrevet

Testet med en clearblue digital i går, men det kom ikke noe opp på skjermen. (ikke noe timeglass eller noe). Dette var en dag etter IKM (men syklusen er noe ustabil). Senere oppdaget jeg litt blod. Kom ikke mye, men en liten skvett friskt blod. (Jeg pleier å ha kraftige menstruasjoner) Spørsmålet mitt er; testen var det jo tydeligvis feil på, men er det vits å ta ny? Måtte bare lufte tankene litt. Er det mensen som er på gang, eller kan det være en festeblødning? Den skal vel komme før? På forhånd takk for svar. Og har andre hatt lignende opplevelser med denne testen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ellinor_*
Skrevet

Har ikke prøvd CB digital.

Men jeg blødde litt når jeg skulle hatt mensen, men var gravid! Ofte blir festeblødningen liggende i livmoren og kommer ut litt sent, det kan også være at morkaken graver seg inn i slimhinnen osv.

Uansett: Hvis ikke du får "ordentlig" mensen, ta en test igjen om et par dager, med morgenurin. En blødning kan tyde på at mensen er på vei, men trenger ikke bety det. Og testen du tok var tydelig feil.

Anbefaler forresten billige-teste.dk, der kan du kjøpe billige stavtester - så slipper du å bruke så mye penger på testingen ;)

Skrevet

Det var tydeligvis noe galt med testen, så for å være sikker bør du nok teste igjen :) fullt mulig det har satt seg en spire.

Selv har jeg IKM om fire dager men har hatt fryktelige mensmerter de siste par dagene, venter med å teste til jeg er en uke over tiden.

Gjest Gjest_mink_*
Skrevet

Da tester jeg igjen om noen dager for å være sikker. Tusen takk for svar og lykke til! :)

Gjest luremegpå
Skrevet
Det var tydeligvis noe galt med testen, så for å være sikker bør du nok teste igjen :) fullt mulig det har satt seg en spire.

Selv har jeg IKM om fire dager men har hatt fryktelige mensmerter de siste par dagene, venter med å teste til jeg er en uke over tiden.

Hei

en uke over tiden,oisan! Jeg skulle hatt tr i går eller mandag, men skjer ikke så mye, men må teste i dag kjenner jeg, er jo helt nervevrak.hehe

Skrevet
Hei

en uke over tiden,oisan! Jeg skulle hatt tr i går eller mandag, men skjer ikke så mye, men må teste i dag kjenner jeg, er jo helt nervevrak.hehe

Jeg vil ikke se ''ikke gravid'' på skjermen på testen. føler det er verre enn å få TR. Så derfor venter jeg hvertfall til jeg er en uke på overtid, minst! Ennå er det jo 4 dager til IKM :P håper TR ikke kommer!

oi oi, du får teste igjen og holde oss oppdatert på hvordan det går! *krysser fingerene for deg*

Gjest luremegpå
Skrevet (endret)
Jeg vil ikke se ''ikke gravid'' på skjermen på testen. føler det er verre enn å få TR. Så derfor venter jeg hvertfall til jeg er en uke på overtid, minst! Ennå er det jo 4 dager til IKM :P håper TR ikke kommer!

oi oi, du får teste igjen og holde oss oppdatert på hvordan det går! *krysser fingerene for deg*

Ja, men la inn nytt innlegg nå. I stad måtte jeg ta en grav.test, men den var negativ, men så tok jeg en El test, den var positiv..åssen er det mulig???

Endret av luremegpå
Skrevet

da er det nok kluss med syklusen tenker jeg, eller så er det jo fullt mulig at du er gravid :) vent noen dager og test igjen!

Men hvis eggløsningstesten slo ut positiv så er det bare å hoppe i høyet just in case ;)

Gjest luremegpå
Skrevet
da er det nok kluss med syklusen tenker jeg, eller så er det jo fullt mulig at du er gravid :) vent noen dager og test igjen!

Men hvis eggløsningstesten slo ut positiv så er det bare å hoppe i høyet just in case ;)

Skal ikke ødelegge denne tråden, men så du hadde svart på innlegget mitt, fortsetter der:)

Skrevet

Jeg opplevde også en gang at ClearBlue ikke viste noen ting. Det kan være at det var for lite eller mye urin. Jeg endte med å tisse på et uringlass og deretter ta test og da fungerte det bra.

Lykke til, til de kommende testere :klem:

Skrevet

CB digital er den beste graviditetstesten fordi du slipper å måtte tolke "usynlige" streker. Det er best å tisse i et glass og teste sånn, da får du riktig mengde urin på staven og resultatet blir riktig. Når timeglasset ikke vises var det noe feil, ta en ny test.

Pleier du å blø litt før mensen sånn du har gjort nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...