*Heart* Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Mandag 1.mars kl 20:30 starter 71 nord - norges tøffeste kjendiser. 71 nord
Gjest Spinell Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Det blir spennende! Favoritter? Jeg holder en knapp på Kristin Krohn Devold og Cato Zahl Pedersen. De er noen hardhauser! Er spent på hvordan Lillian Müller vil klare seg...
Morea Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Har tro på Kristin, det at jeg er sosialdemokrat skal ikke hindre meg i å mene at dama er kul. (så henne på nytt på nytt - morsom med selvironi også). Grini vil nok gjøre alt for å vinne. Men dæven det hadde vært kult hvis Lillian viste seg å være rå. Men tror det ikke før jeg får se det.
*Heart* Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2010 Har ingen favoritt enda, men regner med det kommer fort når programmet er i gang.
Gjest Primarius, ikke innlogget Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Så det i går sammen med min søster. Synes det var en gøyal episode. Kan se at Lillian Müller er ganske utav sin vante gjenge, men håper hun blir med litt lenger for underholdningsverdien. Jeg håper litt at Kjersti Grini og Harald Martin Brattbakk ender på samme lag. Med sånne konkurranseinstinkt kan det fort kræsje, selv om det like gjerne kan gå superfint.
lady90 Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Bra med gjenbruk av "kjendiser" iallefall. 9 av 10 er jo med i 4-stjerners middag.
MissStiles Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Jeg så litt på det igår. Litt morsomt å se alle de kjendisene.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Grini er favoritten. Hun hadde noen gode kommentarer i går, og ikke minst måten hun løftet opp sekken til Lillian på. Skulle tro den ikke veid emer enn et gram.
*Heart* Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2010 Tror Lillian ryker ganske fort. Hun har allerede blitt merket. Er spent på Minken jeg.
Lady Lovelylocks Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 Ingen. Blir enten Kristin eller Tommy neste gang.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #13 Skrevet 16. mars 2010 Jeg blir stadig mer imponert over Cato jeg. Den mannen har innsatsvilje til tusen. Kristin er og en som jeg tror kan komme til å overraske.
makkapakka Skrevet 17. mars 2010 #14 Skrevet 17. mars 2010 liker så godt entusiasmen til Kristin og hun liker jo dette veldig godt ser det ut som, men hun er jo leder i turistforeningen og dette er jo en ypperlig markedsføring av "kom deg ut" på tur... Cato er helt utrolig... og veldig skuffet over Tommy Steine, han er jo bare pusekatt uten bein i nesa.. eller "spiller" han for underholdningen sin del?
Modic Skrevet 17. mars 2010 #16 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Tommy er jo en sytepave de luxe Tommy Steine veier omtrent dobbelt så mye som flere av de andre. Det alene tilsier at det nok er forholdsvis tungt for ham å være med på denne turen! Jeg synes ikke at han syter spesielt mye. Tenker man f.eks. på hva som skjedde under klatringen, så kunne det ha skjedd hvem som helst. Fobier rår man ikke over. Når det er sagt, så kan man stille spørsmålstegn ved om det var lurt av en mann som veier 130-140 kg å bli med på en såpass anstrengende tur, men det er en helt annen diskusjon. I forhold til syting, så synes jeg vel Minken ligger dårligere an enn Tommy... Endret 17. mars 2010 av Modic
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #17 Skrevet 17. mars 2010 Tommy Steine veier omtrent dobbelt så mye som flere av de andre. Det alene tilsier at det nok er forholdsvis tungt for ham å være med på denne turen! Jeg synes ikke at han syter spesielt mye. Tenker man f.eks. på hva som skjedde under klatringen, så kunne det ha skjedd hvem som helst. Fobier rår man ikke over. Når det er sagt, så kan man stille spørsmålstegn ved om det var lurt av en mann som veier 130-140 kg å bli med på en såpass anstrengende tur, men det er en helt annen diskusjon. I forhold til syting, så synes jeg vel Minken ligger dårligere an enn Tommy... Hehe...enig Må dessverre si at jeg syns det er stor underholdning å følge med på alle lidelsene hans Jeg tenker at denne turen må være et sant helvete for Steine, og jeg beundrer faktisk at han stort sett greier å beholde humoren oppi alt. Da er det verre med Minken som griner fordi det regner og fordi det er slitsomt
MissStiles Skrevet 5. april 2010 #18 Skrevet 5. april 2010 Synes at Kjersti valgte rett person til duell. Det er rettferdig siden han ikke har vunnet noe enda.
kamela Skrevet 5. april 2010 #19 Skrevet 5. april 2010 Lar meg stadig vekk imponere av Cato - han er rå!
Primarius Skrevet 6. april 2010 #20 Skrevet 6. april 2010 Er utrolig imponert over Cato. Synes også det er litt merkelig hvor anonym Harald Martin har blitt i forhold til hvor aktiv han var i første episode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå