Gå til innhold

Voldsmenn(og kvinner), hvor vanlige er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser ofte om vold her. Jeg tror egentlig at vold i forhold er ganske sjeldent, men at når ting skjer, så blir folk så fortvilet at de skriver innlegg her.

Jeg tror skilsmisse normalt er den beste løsningen på hjemmevold.

Men hva skjer etterpå? Hvordan kan man være sikker på at neste partner ikke er voldelig?

Kan man sjekke referanser? Å ringe til x til sin frier virker som det sikreste. Hun vet hvorfor hun ikke er med han lenger. Det er veldig uvanlig å sjekke referanse med x`r, men jeg håper at det kan bli en ny skikk.

Jeg tror forresten at man bør være litt forsiktig hvis man møter en oppegående, rik, sjarmerende, omsorgsfull, attraktiv person.En person som er for god til å være sann trenger ikke alltid å være sann.

Hvorfor i all verden er ikke vedkommende opptatt for lenge siden? Jeg antar at det er en grunn til at det ble brudd. Kanskje sjalusi, vold, utroskap, kommunikasjonssvikt,tvilsom svigermor,... Men det kan jo likegodt være hans x som var slem eller uegnet.

Videoannonse
Annonse
Gjest beenThereDoneThat
Skrevet

Jeg har selv vært i voldelig forhold.

Hun slo meg, kastet gjenstander på meg (kniv, tallerkener, varm mat, etc.).

Jeg gikk til psykolog etterpå, og psykologen fortalte at hvis man bor tett innpå hvernadre i en 3-4 måneder, er det svært få som ikke avslører sitt sanne jeg, så det er nok den tiden det tar for å være sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...