Rumohra Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Hei! I dag hentet jeg min etterlengtede hårkur på Posten. Jeg betalte 125,- for den på Strawberrynet. Når jeg kommer for å hente den må jeg betale 187,- i postoppkrav? Noen som har vært borti noe liknende? Kan jeg få disse pengene tilbakebetalt?
Gjest Heidie Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Sikker på at du ikke betalte mer enn 125 kr for den? De sender vel ikke pakker med postoppkrav, så det var vel forenklet tollbehandling og moms skulle en tro. Men da må du ha handlet for mer enn 200 kr, ellers har det skjedd noe feil. Hva står det på kvitteringen du fikk fra posten?
Rumohra Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2010 Dette kan slettes! Viser seg at Posten gjorde feil og ga meg pakken fra Strawberrynet isteden for den som sto på hentelappen jeg hadde med (som jeg ikke hadde sett nøye på). Det kan stemme med 187,- i postoppkrav for den andre nemlig. Posten altså
Gjest Heidie Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Haha, vittig Bra det ordna seg Endret 24. februar 2010 av Heidie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå