Gå til innhold

hjelp med bordplassering

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære bestemor mistet bestefar for flere år siden, og har fått seg en ny venn. han er med på familieselskaper og er alltid med bestemoren min. han er ikke en bestefarsfigur, og jeg synes ikke bare bra om han.

jeg vil nok invitere han til bryllupet vårt, så bestemor har følge. men synes det er vanskelig med bordplassering. bestemoren min vil jeg jo ha på rekken ved siden av meg. blir helt feil for me å ha han på bordet med meg (med de aller nærmeste), men blir også feil å ha bestemor langt vekke.

noen i liknende situasjon? hva gjorde du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ville jeg definitivt tenkt mer på bestemor enn på egne ønsker.

Skrevet

Måten du skisserer bordet så ser jeg for meg en hestesko, eller en kam med noen tagger. Kan det stemme?

Jeg ville tenkt litt på Bestemor under planleggingen av hvem som sitter hvor. Hva om du plasserer "daten" til Bestemor på en kam/bordarm som går ut i nærheten av henne?

Eller om det er plass - plassere han på motsatt side av bordet, bare en plass til venste eller høyre for henne?

På den måten sitter de jo i nærheten av hverandre uten at "daten" blir plassert på "hovedbordet" sammen med brudeparet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...