Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mdusssa
Skrevet

Jeg har møtt mannen i mitt liv, og nå etter 6 måneder har enda ikke forelskelsens rus avtatt. Det er selvsagt utrolig deilig at det er så sterkt enda, men det er også litt slitsomt å savne han hele tiden...

Synes nesten enkelte ting blir bare verre med tiden, og føler at vi er virkelig fjortiser igjen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mira369_*
Skrevet
Jeg har møtt mannen i mitt liv, og nå etter 6 måneder har enda ikke forelskelsens rus avtatt. Det er selvsagt utrolig deilig at det er så sterkt enda, men det er også litt slitsomt å savne han hele tiden...

Synes nesten enkelte ting blir bare verre med tiden, og føler at vi er virkelig fjortiser igjen...

Jeg var vel litt sånn i et års tid med min. Det er vel forsåvidt en god stund. Er ikke meningen at man skal ha denne rusen så veldig lenge (er vel 3-12 mnd som er vanlig sett i forskningsøyemed).

Verden hadde stått enda bedre på hodet, vil jeg tro, om alle var forelsket BESTANDIG. Uff - tenk på alle ulykker som hadde skjedd rundt omkring :)

Så, slapp av; det GÅR OVER ;) Det er jo bevist at det er stoffer som flyter vilt rundt i kroppen, og som annen narkotika vil man trenge mer og mer etterhvert som tiden går for å opprettholde rusen.

Skrevet

Etter ti år med samboeren min er forelskelsen over for min del...

Nå må jeg finne meg en ny mann å bli forelsket i :)

Føles som forelskelsen har gjort meg blind i alle disse årene, og jeg nå ser hvilket forferdelig menneske jeg valgte som livspartner..grøss og gru...

Skrevet

For min del opplevde jeg aldri noen forelskelsesrus, men jeg har hele tiden hatt vedvardende gode og varme følelser for mannen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...