jeanette1974 Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Hei. Dette er mitt 1.besøk her inne. Jeg har et lite spm. I 1999 giftet jeg meg, da var det mine foreldre som betalte og de bestemte alt. Så etter 3 års ekteskap gikk det over. Så nå har jeg etter alle de årene som skilt singel funnet min mann. Vi har nå bestemt oss for å gifte oss om kort tid, og vi er blitt voksne. Han er snart 50, fyller det i juni og jeg er 35. Vi har bestemt oss for å ha borgelig konfirmasjon. Men hva med kjole? Noen forslag, jeg vil ikke ha en skikkelig bløtekakekjole, men for dere som giftet dere for 2 gang, hvis dere er her inne, angret dere på at ikke dere kjøpte / leide brudekjole, men valgte en enkel kjole ellers? Tenker da på noen av selskaps kjoplene som finnes.
Elensire Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 gjør regning med at du mener borgerlig bryllup, ikke konfirmasjon Jeg skal gifte meg for første gangen, men skal ikke ha hvit kjole. Vi skal, i likhet med dere, ha et borgerlig bryllup...derfor syns jeg ikke selv at det passer så veldig godt med hvit kjole. Og i alle tilfeller ville jeg ikke hatt en sånn marengskjole :gjeiper: så jeg har rett og slett klikket meg inn på sidene til brudesalongene i nærheten og smugkikket litt på selskapskjolene deres....og du så mye lekkert de har :rødme: og det beste med å gifte seg i selskapskjole er at det er langt billigere enn en brudekjole, og den kan bruke den om igjen
jeanette1974 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2010 gjør regning med at du mener borgerlig bryllup, ikke konfirmasjon Jeg skal gifte meg for første gangen, men skal ikke ha hvit kjole. Vi skal, i likhet med dere, ha et borgerlig bryllup...derfor syns jeg ikke selv at det passer så veldig godt med hvit kjole. Og i alle tilfeller ville jeg ikke hatt en sånn marengskjole :gjeiper: så jeg har rett og slett klikket meg inn på sidene til brudesalongene i nærheten og smugkikket litt på selskapskjolene deres....og du så mye lekkert de har :rødme: og det beste med å gifte seg i selskapskjole er at det er langt billigere enn en brudekjole, og den kan bruke den om igjen Ja jeg mente bryllupp. fant i dag en enkel brudekjole på agape, til 2690, den eneste selskapskjolen jeg falt for kostet 3990, det har også i dag blitt bestemt at vi gifter oss i kirken.
hegejenta30 Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Jeg gifter meg også for andre gang nå. Første gang hadde jeg hvit stor kjole med langt slep og slør. Denne gangen har jeg enkel kjole (egentlig selskapskjole fra Agape i hvitt), og skal ikke ha slør. Jeg hadde egentlig sett for meg en lys, kort, sommerkjole - men etter å ha prøvd kjolen min så var jeg ikke i tvil lenger. Det viktigste er at du finner en kjole som du føler deg vel med å ha på deg. Det er jo en stor dag for deg!
jeanette1974 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2010 Jeg gifter meg også for andre gang nå. Første gang hadde jeg hvit stor kjole med langt slep og slør. Denne gangen har jeg enkel kjole (egentlig selskapskjole fra Agape i hvitt), og skal ikke ha slør. Jeg hadde egentlig sett for meg en lys, kort, sommerkjole - men etter å ha prøvd kjolen min så var jeg ikke i tvil lenger. Det viktigste er at du finner en kjole som du føler deg vel med å ha på deg. Det er jo en stor dag for deg! det er sant det. men vet dere. I kveld ble jeg å gå inn på finn.no, og søkte på brudekjoler, i sandnes og jeg fant ut at jeg må på en prøving i morgen, det er nemlig så billig at jeg bare må. 1700-2900 for sydd til meg, og det er kort ventetid. Samt at den er kvit og rød eller kvit med farge, og da blir den ikke helt kvit. :gjeiper:
addict Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Kan dere ikke linke til kjolene da :rødme: så nysgjerrig!!
hegejenta30 Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 kjolen min er kjole nr 2050 i Agape katalog fra 2010 (s.50-51) i hvitt.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Jeg syns at man kan velge den kjolen man ønsker uansett om det er n'te gang man gifter seg. Selv hadde jeg kanskje valgt en brudekjole, om enn ikke så prangene som de største kan være. Gift dere i det dere føler dere finest i! Lykke til til dere vordrende bruder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå