Gjest Usikker løvetann Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Så her er saken damer! Jeg begynte med å snakke med en fyr på nettet igjennom en bekjent for ca 5 mnd siden! Så endte dette med at vi møttes for ca 2 1/2 mnd siden- Og det gikk veldig bra kan man si.. Vi endte etterhvert med å ha sex og til tross for LANG avstand, har det gått maks 7-10 dager mellom hver gang vi har møttes. Tingen er at nå klarer jeg ikke å helt plassere hva dette er- Han reiser snart til utlandet, om noen uker og er veldig klar på at han kommer seff ikke til å være utro osv... I tillegg kaller han meg sin, og blir sjalu fra en tid til en annen når jeg nevner andre fyrer. Han har fått egen skuff hos meg, og elsker dyrene mine (føles jo nesten ut som han besøker dem like mye som meg...) Han snakker endel om fremtiden og jeg er inkludert i den når han snakker virker det ihvertfall ut som. Vi har ikke definert forholdet, alt har kommet naturlig. Meeen han reiser snart og jeg vil definere det for min del egentlig. Imorgen skal jeg ta en samtale med han Og før det så er det jo greit å høre litt og vite om- Er dette tegn på at vi er kjærester? Tenkte at det er på tidet å komme offisielt med det på facebook
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå