Suzy Skrevet 28. april 2010 #101 Skrevet 28. april 2010 Cellulitter i massevis Magen, som jeg helst skulle hatt flatere Også syns jeg at jeg begynner å få slappere ansiktshud
Gjest Badabing Skrevet 28. april 2010 #102 Skrevet 28. april 2010 Synes jeg har for kraftige legger.. Og det går det jo dessverre ikke an å gjøre noe med.
Gjest Asymmetrisk Skrevet 6. februar 2011 #103 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er egentlig ganske fornøyd med kroppen min, bortsett fra mine asymmetriske pupper. Det vil si en c-cup med strekkmerker og en liten a-cup. Det påvirker meg i så stor grad at jeg vurderer å legge meg under kniven..
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #104 Skrevet 6. februar 2011 jeg synes mitt største kompleks er litt flaut så jeg trykker av for anonym her men jeg har "valker" i armhulene, og skjemmes når jeg går i topp på sommeren for eks. skulle ønske mine armhuler var glatte og fine. Ellers har jeg mye av det andre skriver her som cellulitter, litt ekstra på magen, mange føflekker, blir ikke lett brun og jeg kunne sikkert nevnt flere ting. Men jeg er som jeg er og er fornøyd selv om jeg har noen komplekser men ikke sånn at jeg går og tenker over det heldigvis man er som man er når man ikke ble som man skulle
Gjest Belle Skrevet 6. februar 2011 #105 Skrevet 6. februar 2011 Hater ansiktstrekkene mine. Nesen og haken. Null symmetri og harmoni.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #106 Skrevet 6. februar 2011 Flatbrystet Flat rumpe Stor nese Store ører Langt hesteansikt Gule tenner Feite knær Tusen føflekker
Gjest imli Skrevet 6. februar 2011 #107 Skrevet 6. februar 2011 Eg blir trist når eg les kor misfornøgde folk er med seg sjølv! Sjølv har eg ingen komplekser for utsjånaden min. Er fornøgd med både ansikt og kropp. Er litt misfornøgd med at eg har ganske tynt, musebrunt hår utan noko som helst fall eller bølger, samt at eg har veldig kraftige augebryn, men vil ikkje kalle det komplekser - lever heilt fint med det Nei, ein får vere glad berre ein har helsa. Eg har ein kronisk sjukdom eg gjerne skulle bli kvitt...
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #108 Skrevet 6. februar 2011 Magen! ..og den blir ikke mindre. Selvdisiplin, var det det?! Ellers fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #109 Skrevet 6. februar 2011 Mitt største kompleks er helt klart at jeg er veldig hårete over hele kroppen (er jente). Spesielt hårete er jeg i underlivet og bakover mot rompen og uttover på rompa (lange mørke hår) :( Ellers så har jeg: tydelige åreknuter på låra og celluliter på låra Det komiske er at man kunne byttet kropp med en annen jente og hun ville fått helt andre komplekser for samme kropp. Man ser best disse kompleksene selv selvom man føler de er synlig som bare det selv.
Gjest j ent e Skrevet 6. februar 2011 #110 Skrevet 6. februar 2011 - vil ha lengre bein -finere knær -finere hår - finere mage -finere rumpe -finere skuldre , armer, hudfarge , nese -finere ALT Hva har jeg skikkelig komplekser for? -ingenting, kanskje litt puppene Ellers sliter jeg egentlig bare med at jeg vil være finere alle steder på kroppen, jeg vil være ''perfekt'' og dette har blitt til et stort teit kompleks som ikke gir seg
Gjest Sommertid Skrevet 6. februar 2011 #111 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har strekkmerker i hauger og lass på store deler av kroppen, dissemage etter graviditet, hengepupper, noen ekstra kg på kroppen and the list goes on, men jeg har ingen komplekser og er kjempe fornøyd med den kroppen jeg har
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #112 Skrevet 6. februar 2011 - ekle tånegler - psoriasis - mørk hårvekst - bleik og halv feit, finnes det en værre kombinasjon? - små hengepupper etter graviditet fysj :S
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2011 #113 Skrevet 6. februar 2011 1.Nesen (Skjeiv,lang og spiss) 2.Vekta (er altfor tynn og ser ut som en holocaust-jøde til tider. 3.Huden i ansiktet (uren hud og akne).
Gjest Raina Skrevet 6. februar 2011 #114 Skrevet 6. februar 2011 (endret) Har hatt kompleks for nasa mi så lenge eg kan hugse. Bortsett frå den, og ein cellulitt for mykje på ræva...så er eg ganske fornøgd med korleis eg ser ut. En får værra som'n er, da'n itte vart som'n sku! Endret 8. februar 2011 av Raina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå