Gå til innhold

Hva er komplekset ditt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mine komplekser:

Celulitter på lårene

Strekkmerker på lårene og puppene

Litt for mye fett på magen

Store overarmer

Sorte prikker i ansiktet og veldig rød og ømfindtlig hud

Ellers er jeg fornøyd! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er dette et kompleks for deg?

Får litt følelsen av at mange her blander kompleks med "noe som kanskje egentlig kunne vært litt bedre".

Jeg har ingen komplekser. Jeg synes jeg har for stor rumpe, for små pupper, for små lepper, men jeg lar det på ingen måte hemme meg, verken seksuelt eller ellers i livet. Jeg gjør det beste ut av det jeg har, og kler meg på ingen måte kun i store, uformelige bukser for å skjule rumpa, f.eks.

Nei, det er vel ikke det. Tenkte mer i banen "ting jeg er misfornøyd med." Litt små bryster er strengt tatt ikke et kompleks jeg har heller. Så da er jeg alt i alt ganske fornøyd med kroppen min.

Gjest jente17år
Skrevet

Komplexene mine er:

kviser

kroppshår

jeg ønsker:

større lepper

og kanskje en tynnere nese, selv om de fleste vennene mine hevder den er tynn fra før av

ellers er jeg fornøyd med alt!

kan ikke man si det man liker best med seg skjøl og?

hihi liker kroppen min, spess my såkalte "gjetto booty" og ansiktet:P

Skrevet

Jeg vil vel kanskje ikke si at det er komplekser jeg har heller.

Kun et ønske om at noe kunne vært annerledes ;)

Stort sett veldig fornøyd med meg selv :)

Skrevet

Mine komplekser:

Lubben

bredt ansikt

Store, litt hengete pupper meg litt strekkmerker

Likk krom rykk

Jeg ønsker:

ta av 5-10 kg

smalere fjes, mindre skinn

Små pupper som peker oppover

Rett rygg

Generelt mer fit

Og jeg er bare 23 :trist:

Skrevet
YSL sin tryllepenn :)http://www.esthetique.no/Merkeguide/Yves-Saint-Laurent/3365440115422/

body shop sin er også bra.

de er lyreflekterende også, så skal ikke synes så godt ute :)

De dekker jo ikke i det hele tatt... de er bare highlighterer. De kan brukes oppå dekkende concealer som f.eks magic concealer fra helena rubinstein. Men synes det blir råflott å bruke 2 så...

Gjest Gjest
Skrevet
Det er sikkert startet flere tråder som dette, men uansett:

til alle jenter og gutter der ute...: hva er deres største komplekser??

Jeg kan starte:) jeg skulle ønske puppene mine var fastere og at huden min var bedre...

-Strekkmerker over hele lårene og rumpa

-cellulitter

-BRED nese, tar over hele ansiktet mitt:( jævelig og det verste komplekset av alle!!

-flisete hår

-stygg akne hud, masse arr

-er veldig tynn men mageflesket vil ikke forsvinne

-underlivet mitt generelt

-blå ringer under øynene

-store overarmer

yes da..

Gjest Gjest_Henne_*
Skrevet

- Vil være høyere

- Liker ikke formen på nesa

- Vil ha større overleppe

- Vil ha flatere mage

- Hater at ribbeina mine er fremtredende

- Kunne tenkt meg større pupper

- Vil ha smalere lår, selv om jeg har fint thigh gap.

Gjest Gjest_gulla_*
Skrevet

uff, litt negativ tråd det her! :P

Men jeg slenger meg på fordet. hehe

- Små pupper

- Ikke hvite tenner

- Strekkmerker på rumpa

Gjest Jente16 år
Skrevet

Ser det er mange av de samme kompleksene som går igjen.

Mine komplekser er lårene mine, cellulittene mine, strekkmerkene mine(som btw er OVERALT) og at jeg ikke har flatere mage.

Men jeg har lært meg å leve med det og jeg skal ærlig innrømme at jeg syns det var vanskelig å finne noen komplekser nå.

Det er så mye jeg er stolt over.

De definerte armmusklene, at lårene mine har blitt mindre.

At rumpa har blitt strammere og cellulittene færre, strekkmerkene er nesten ikke synlige. Jeg har fått så mye finere kropp etter at jeg begynte å leve sunnere og trene for 8 uker siden.

Dessuten så har jeg en naturlig sunn hud, ren og fin, flott hudfarge og tjukt og pent hår. Fjeset mitt er tilnærmet perfekt. Og det jeg er mest stolt av, tærerne mine, de er 100% perfekte, helt symmetriske.

Gjest Gjest
Skrevet

Mine komplekser er lårene mine, cellulittene mine, strekkmerkene mine(som btw er OVERALT) og at jeg ikke har flatere mage.

Men jeg har lært meg å leve med det og jeg skal ærlig innrømme at jeg syns det var vanskelig å finne noen komplekser nå.

At rumpa har blitt strammere og cellulittene færre, strekkmerkene er nesten ikke synlige. Jeg har fått så mye finere kropp etter at jeg begynte å leve sunnere og trene for 8 uker siden.

Dessuten så har jeg en naturlig sunn hud, ren og fin, flott hudfarge og tjukt og pent hår. Fjeset mitt er tilnærmet perfekt. Og det jeg er mest stolt av, tærerne mine, de er 100% perfekte, helt symmetriske.

Hva legger du i "perfekt" egentlig? At du ser penere ut enn de fleste modeller?

Skrevet

For et flott innlegg! :)

Gjest Jente16 år
Skrevet
Hva legger du i "perfekt" egentlig? At du ser penere ut enn de fleste modeller?

Ikke at jeg er penere enn modeller flest, men at jeg er fornøyd med fjeset mitt. At det er perfekt for meg. Det er ingenting jeg vil forandre på fordi jeg er godt fornøyd med utseendet mitt. Alle er perfekte på hver sin måte, hvis man bare titter etter uten å lete etter ting man er misfornøyd med :)

Skrevet (endret)

- store muskel lår og liten rumpe (ser bare helt merkelig ut!)

- deformert brystkasse og overkropp.

- Skakk nakke og skeive skulderblader.

- Merkelig form på puppene.

- oppblåst og slapp mage.

- synelige blodårer over hele kroppen, "utstående" blodårer på armene og hendene).

- knotete "sene-knær"

- deformerte kneskåler som fører til hovne knær og noe hovenhet oppover..

Oi, så vakker det høres ut som jeg er... Godt det finnes klær som kan skjule all styggedommen! hehe

Endret av Maud
Gjest Gjest
Skrevet

Stamming.

I motsetning til mange av tullekompleksene listet opp her så har jo dette faktisk en direkte negativ innvirkning på meg. Karrierevalget er bl.a. overhodet ikke slik jeg skulle ønske det ble. Hater stammingen.

Skrevet

Kroppen min.

Skrevet
Stamming.

I motsetning til mange av tullekompleksene listet opp her så har jo dette faktisk en direkte negativ innvirkning på meg. Karrierevalget er bl.a. overhodet ikke slik jeg skulle ønske det ble. Hater stammingen.

Skjønner at komplekset ditt begrenser deg i flere situasjoner (enn hvis det hadde vært f.eks strekkmerker) og at det sliter på deg, men jeg synes du formulerte deg på en veldig lei måte. Hvem er du som kan påta deg rollen å definere hva som er virkelige komplekser og ikke?

Gjest Gjest
Skrevet

Wooooow! Jeg er helt sjokkert over hvor store komplekser folk har! Jeg ser ikke bedre ut enn de fleste jenter på min alder (29), men jeg har i flere år hatt en følelse av at de fleste andre jenter har en utrolig dårlig selvtillit som egentlig ikke passer sammen med hvordan de egentlig ser ut og er. Og dette viser seg jo å stemme! Hvis jeg vil kan jeg gå inntil speilet og plukke på alt som er gærent, men jeg velger heller å overse det som ikke er helt perfekt og heller fokusere på det jeg faktisk liker. Jeg bruker veldig lite tid foran et speil og det har faktisk gjort livet mitt bedre.

Jeg har eksem og rødflammete hud i ansiktet og kviser på ryggen, det er mitt største kompleks. Og det har tatt meg tid å komme over det, så jeg kan føle meg vel i bikini eller singlet. Jeg tror ikke folk er klar over hvor ille jeg til tider har følt at det har vært, jeg har jo følt at det første folk ser er den dårlige huden min. Men så har jeg fått mange kommentarer fra andre om at jeg har så fine, hvite tenner eller at jeg har så fin fasong på kroppen. Så har jeg prøvd å huske på det positive folk har sagt og ikke tenke så mye på det negative. Jeg er frisk og sunn og kan gå med egne bein, løpe hvis jeg vil, gå på do, se på TV og jobbe. Jeg er jamen heldig. :)

• 1 måned senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gutt - 22

Er rimelig irritert når jeg ser meg i speilet, og ønsker meg:

- En mer maskulin, veldefinert nese.

- Kraftigere kjeve, annerledes hodeform

- Større penis

Har også merket at jeg har flere av tingene folk har komplekser for, men mye av det bryr meg heldigvis ikke (f.eks. litt for stor rumpe i forhold til resten av kroppen, eksem o.l.).

Skrevet

- Små pupper

- Mange føflekker

- Dårlig hud

- Øynene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...