Gå til innhold

Hva er komplekset ditt?

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Herregud for en søppeltråd dette er. Snakk om å kose seg med missnøye... :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest persimon
Skrevet
-Skjeler litt på det ene øyet, sees kun på bilder om jeg ser rett inn i kamera (noe jeg selvfølgelig prøver å unngå)

Skjeling er kjempe søtt!!

Skrevet (endret)

*

Endret av Lexington
Gjest Gjest_silje_*
Skrevet
-For høy fettprosent (gjør noe med det, har begynt å trene for 3 uker siden)

-Ujevn hudfarge i ansiktet: pigmentflekker, porer osv. MÅ ha foundation og pudder alltid

-Skjeler litt på det ene øyet, sees kun på bilder om jeg ser rett inn i kamera (noe jeg selvfølgelig prøver å unngå)

-Øyenbrynene mine. De er så store og tykke, helt umulige. Og for høyt oppe.

-Høyden min. Er 163, vil være høyere!

-Pigmentflekker (hvite) på magen

Det var det jeg kom på i farten!

Jeg har små pupper, 75A. Fyller ikke den helt heller, men pøser på med innlegg, så jeg klarer å få en kløft i de rette klærne. Men til min kropp hadde det sett rart ut med noe større:)

I går fikk jeg kommentarer at jeg var så pen fra 4 ulike personer (på ulike tidspunkt). Har fått høre det mye i det siste. Ble helt satt ut jeg! Må jobbe med selvtilliten gitt, for andre synes tydeligvis jeg er pen :)

Gjest Gjest_Ylva_*
Skrevet

Har for store pupper. De ser faktisk helt malplasserte ut på min lille kropp og får stadig kommentarer på at folk tror jeg har gigantiske silikoninnlegg.

Skrevet

Det er en tragisk overflatisk verden vi lever i. Spesielt vi kvinner blir belastet med altfor mye utseendepress og hysteri. Vi vokser opp med dukker og forbilder på tv som har et uoppnåelig og unaturlig utseende, og vi lærer tidlig at det er de pene jentene som er verdt noe i de fleste menns øyne.

Vi bruker tid på å sminke oss og ordne håret, bruker tusenvis av kroner på klær og pleieprodukter, slanker oss, opererer oss, er usikre og triste, og gjør generelt altfor mye for å tekkes det mannsskapte, kunstige skjønnhetsidealet som hele tiden trykkes opp i trynene våre i blader og på tv.

Den som tror vi lever i en verden med likestilling, bør tenke om igjen...

Skrevet

At jeg er kalvbeint og har ekstremt bakoverbøyde knær grunnet en bakenforliggende sykdom.

Skal heldigvis under kniven snart, og håper å bli kvitt alt sammen.

Skrevet

Oi da, her var det endel komplekser gitt. Jeg kunne tenkt meg å fått vekk bolledeigen på magen etter to fødsler, samt fått hvitere tenner. Ellers er jeg ok fornøyd.

Skrevet

Negler som knekker lett

Litt for små pupper

Ellers er jeg stort sett fornøyd

Skrevet

Når jeg leser i denne tråden blir jeg overrasket over hvor mange komplekser enkelte har. Snakk om å henge seg opp i hver minste detalj!

Gjest Gjest_anine_*
Skrevet

Hei!

Angående dette med å få dekket brystforstørrelse om man er mindre enn en a-cup stemmer ikke!!!!

Jeg har akkurat vært igjennom den kverna, søknad, diverse leger som har søkt, avslag, avslag, avslag. Netopp tatt brystforstørrelse pga str 70aaa (ja, tre a´er i følge legen!!!). Var 70 cm rundt brystet under puppa og 71 cm over puppa;) Altså, megapaddeflat, aldri i mitt liv sett noe så flatt som meg før.

Det eneste som dekks av staten når det kommer til silikonimplantat (el. andre typer innlegg) er svært asymetriske bryst (at man har en pupp i str a-cup og en i str c-cup),og kreftoperasjon som har rsultert i fjerning av bryst. Det finnes eksempler på personer som har fått dekket pga psykiske problemer (små pupper, lav selvfølelse). Legene på plastiskkirurgisk på haukeland mente dette var en myte, ikke noe de har vært borti, samme gjelder samtlige private klinikker jeg spurte.

Så. Du får det ikke gratis.

Men!

Er faktiskl verdt pengene om du er så flat som meg;) Er like gammel som deg.

Anine

Gjest Gjest_Maj_*
Skrevet

Er ikke mye jeg har komplekser for, men er ikke helt fornøyd med huden min. Har psoriasis og atopisk eksem som ikke ser så lekkert ut til tider :( Og det er leeeenge siden jeg trente regelmessig så rumpa er ikke så fast som før selv om formen er ok. Jeg hater føttene mine, tørre og rynkete, men jeg bryr meg ikke så lenge jeg ikke viser dem frem. kvisete rygg, sprengte blodårer på lårene, små pupper... men jeg bryr meg ikke så lenge ingen andre bryr seg, og de gjør folk som regel ikke ^^, Ingen er perfekte og det er i seg selv perfekt, ikke sant?? :)

Skrevet

* Livløst, tørt hår

* Alt for tynn, har ikke former

* Kviser i ansiktet

* Tåneglsopp som ikke går vekk

Men alt i alt greit fornøyd. Ikke noe jeg bruker dagene til å tenke på :)

Gjest Gjest_alida_*
Skrevet

Med fare for å høre ut som en nyfrelst:

TENK SÅ HELDIGE DERE ER!

Forhåpentligvis kan alle av dere:se,høre,føle,smake,løpe,le!

Jeg vet dette var en tråd om hva jenter liker minst med seg selv,men stopp opp og tenk et lite øyeblikk.

Ingen er perfekte,og livet er for kort til å bry seg om skeive fortenner,tørt hår eller hengepupper.

Jeg er fullt klar over at jeg har lovehandles og pølsefingre,men jeg har en kjæreste som elsker meg, fine venner og en flott familie som er glad i meg uansett,så who cares?

Skrevet

- Litt kvisete hud i ansiktet

- Rødhet i ansiktet, flekkvis

- Litt for mye fett rundt mage og hofter

Ellers er jeg strålende fornøyd med meg selv ;)

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Det handler om å akseptere seg selv for den man er :)

Skrevet
Har faktisk ingen komplekser.

Hvorfor svarer du da??

Skrevet (endret)
Negler som knekker lett

Er dette et kompleks for deg?

Får litt følelsen av at mange her blander kompleks med "noe som kanskje egentlig kunne vært litt bedre".

Jeg har ingen komplekser. Jeg synes jeg har for stor rumpe, for små pupper, for små lepper, men jeg lar det på ingen måte hemme meg, verken seksuelt eller ellers i livet. Jeg gjør det beste ut av det jeg har, og kler meg på ingen måte kun i store, uformelige bukser for å skjule rumpa, f.eks.

kompleks1

subst. n kompleks () [kum'pleks]

1 enhet av selvstendige deler, gruppe

boligkompleks, kontorkompleks

2 forvrengte/forstørrede forestillinger om en selv

ha komplekser for sine store ører

Endret av kisskissbangbang
Skrevet
At jeg er kalvbeint og har ekstremt bakoverbøyde knær grunnet en bakenforliggende sykdom.

Skal heldigvis under kniven snart, og håper å bli kvitt alt sammen.

Ta deg jobb som Chaplin immitator. :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...