Gjest yojo Skrevet 24. februar 2010 #41 Skrevet 24. februar 2010 Bare lurer, men er det noen som har gjort eller kunne tenke seg å gjøre noe med kompleksene som kan "fikses"? Tenner, lepper, pupper, mager, hud osv?
Caramello Skrevet 24. februar 2010 #42 Skrevet 24. februar 2010 Bare lurer, men er det noen som har gjort eller kunne tenke seg å gjøre noe med kompleksene som kan "fikses"? Tenner, lepper, pupper, mager, hud osv? Ja, jeg kunne tenkt meg å fått pupper! Er helt paddeflat. Og det er noe som går veldig utover selvtilliten. Hadde det ikke vært for at jeg har kjæreste, så hadde jeg sikkert gjort noe med det for lengst... Men min kjære sier at han liker de som de er, og mener at jeg ikke skal utsette meg for en operasjon - selv om han sier at jeg bestemmer selv. Hadde jeg vært singel, har jeg garantert gjort noe med det! Vurderer det, men er veldig redd for evt. kompliksjoner etc..
Morea Skrevet 24. februar 2010 #43 Skrevet 24. februar 2010 Synes jeg har for tykke bein. Uansett hvor mye jeg trener. Så har innfunnet meg med at jeg får gå for muskler i stedet. Det er bedre, tross alt. Fingrene mine. (men kjæresten synes de er kjempefine ) Har problemer med huden i ansiktet i perioder. Ikke stort kviseproblem, men likevel. Gjør det jeg kan.... irriterende. Har vært veldig usikker på meg selv før. Men får veldig mange fine komplimenter for utseende fra menn og kvinner, om hvordan jeg kler meg pent, alltid med feminine klær, sminke og høye hæler, samt holdningen min, selv om jeg ikke er en klassisk skjønnhet på noen måte. Så tar det til meg og lar det bygge meg opp! Vi er alt for dårlige til å ta mot komplimenter! Livet er for kort!
Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 24. februar 2010 #44 Skrevet 24. februar 2010 Bare lurer, men er det noen som har gjort eller kunne tenke seg å gjøre noe med kompleksene som kan "fikses"? Tenner, lepper, pupper, mager, hud osv? Jada. Har fjernet poser under øynene med laser, tung hud over øyelokk er operert bort, fettsugd mage, hofter, innside og lår - og det siste er at jeg har fått meg et par pupper. Ikke mye igjen jeg kan gjøre egentlig, men jeg er stadig like misfornøyd.
Djungelvrål Skrevet 24. februar 2010 #45 Skrevet 24. februar 2010 Woho :D Det viste jeg ikke. Jeg fyller ikke en a-cup, men har litt fett der. Er liksom ikke paddeflatt, men nokså flat. Vet du om jeg får det dekket da? Vet du ikke er lege, men kanskje du har en viss formening om det, fant et bilde som viser min str. http://www.breastimplants411.com/dbii/gall...=C&PageNo=1 Er pasient nr 4, det siste bildet av henne som viser hvordan jeg ser ut. Å nå ble jeg glad vist det er mulighet for at jeg kan få det dekket. Kjenner ei som var veldig flat, hu fikk dekket operasjon og fikk 2 ukers sykemelding. Det er jo opp til legen/spesialisten, jeg ville sytet og klaget over dårlig selvbilde, ødelagt sexliv osv.. Da er det enda større sjans for å få det..
Gjest Huffsa Skrevet 25. februar 2010 #46 Skrevet 25. februar 2010 * Skulle gjerne hatt en BH cup større. * Har en fett-valk nederst på magen jeg VIL ha bort * Uren hud * Ingrodde vorter på foten * For tykke lår * Pølsefingre * En sånn "rynke" nedenfor rompeballene som gjør rumpa mi feitere i bikini * Fælt hår som blir stygt uansett hvordan jeg klipper det. * Puppene har forskjellige str. * Sprengt blodkar under det ene øyet. Det er lite, men for meg syntes det veldig.. * Veldig rar form på puppene, overhode ikke faste. * Litt bollemus og invendige kjønnslepper som går utover Sistnevnte plager meg noe ekstremt, orker ikke se underlivet mitt uten å begynne å gråte.
Gjest yojo Skrevet 25. februar 2010 #47 Skrevet 25. februar 2010 Synes egentlig dette er ganske sjokkerende lesning jeg.... Disse kompleksene, er det noe dere blir plaget av hver dag, eller bare når man har "en dårlig dag". ?
Gjest Huffsa Skrevet 25. februar 2010 #48 Skrevet 25. februar 2010 Synes egentlig dette er ganske sjokkerende lesning jeg.... Disse kompleksene, er det noe dere blir plaget av hver dag, eller bare når man har "en dårlig dag". ? For meg er det hver dag.
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2010 #49 Skrevet 25. februar 2010 Glemte å ta med at jeg har sinnsyke blå ringer under øynene. Bruker for tiden en consealer fra lancome som er helt grei.. effaciles eller noe. Men har ikke funnet den perfekte concealeren enda. De som dekker best blir "tørre" etter en stund og man framhever linjer. Ser syk ut nå på vinteren uten å dekke de til og kan ikke gå utenfor døra uten å bruke sminke de bort.
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2010 #50 Skrevet 25. februar 2010 For meg er det hver dag. Meg også..hver dag.. men som jeg skrev tidligere, prøver å ikke plukke kroppen fra hverandre å være fornøyd med helheten.
Gjest yojo Skrevet 25. februar 2010 #51 Skrevet 25. februar 2010 Glemte å ta med at jeg har sinnsyke blå ringer under øynene. Bruker for tiden en consealer fra lancome som er helt grei.. effaciles eller noe. Men har ikke funnet den perfekte concealeren enda. De som dekker best blir "tørre" etter en stund og man framhever linjer. Ser syk ut nå på vinteren uten å dekke de til og kan ikke gå utenfor døra uten å bruke sminke de bort. YSL sin tryllepenn :)http://www.esthetique.no/Merkeguide/Yves-Saint-Laurent/3365440115422/ body shop sin er også bra. de er lyreflekterende også, så skal ikke synes så godt ute
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #52 Skrevet 25. februar 2010 glemte ASYMETRISKE PUPPER :( Det er hemmemde, det. Ugh!
Gjest Ylva Virvla Skrevet 25. februar 2010 #53 Skrevet 25. februar 2010 Bare lurer, men er det noen som har gjort eller kunne tenke seg å gjøre noe med kompleksene som kan "fikses"? Tenner, lepper, pupper, mager, hud osv? Jeg har tidligere forsøkt å slanke vekk magen. Selv om jeg ble veldig tynn, ble aldri magen flat. Jeg tok av andre steder på kroppen. Må nok bli veldig tynn før den forsvinner. Det vil jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #54 Skrevet 25. februar 2010 faktisk har jeg nesten ingen komplekser lengre, men jeg har mørke hår på beina og underlivet har mye hårvekst. Det er jo ikke noe problem når jeg barberer ofte nok (epilering synes jeg ikke gir så holdbart resultat som de skryter av), men endel jobb i forhold til de som har lys, tynn hårvekst. Men jeg går jo med bare (barberte) legger om sommeren, så det plager meg ikke veldig. Samboern min bryr seg heller ikke om det. Jeg har hatt komplekser for puppene (de er små), og da jeg var yngre trodde jeg faktisk jeg var stygg og ekstremt rar, men har skjønt etter hvert at jeg ikke har noen som helst grunn til å bekymre meg. Det eneste jeg skulle ønske var at jeg hadde skjønt det før, og gledet mer mer over ungdomstida (jeg blir jo ikke yngre og penere faktisk, selv om jeg føler meg mye "penere" enn før...). Forresten er jeg litt redd for å bli "tidlig" grå og stresser hver gang jeg ser grå hår på hodet (det er foreløpig ganske få, og jeg er 33, men på farssiden har alle blitt rimelig tidlig grå. Mammas side er heldigere)... jaja, det kan farges bort.
Gjest farge Skrevet 25. februar 2010 #55 Skrevet 25. februar 2010 Bare lurer, men er det noen som har gjort eller kunne tenke seg å gjøre noe med kompleksene som kan "fikses"? Tenner, lepper, pupper, mager, hud osv? Absolutt, har alltid hatt slike "prosjekt"..Dumt og virker veldig overfladisk.. men jeg tenker alltid hvis det blir ordnet og det blir ordnet... DA Er en av dem som ikke akuratt har kritthvite tenner (men de er ikke så altfor ille) Har et par kunstige porselsenstenner som må skiftes ut hvis jeg virkelig skal bleke dem, plus skallfasett på ene fortanna mi; er det som skal til for at de blir "perfekt". Dette koster å få koster så må vente til jeg kommer ut i jobb itilfellet. Har tatt resylane i overleppa for over snart to år siden, tror det henger liitt igjen enda. ellers tar jeg collagen tilskudd som har plumpet de opp litegranne. Når det kommer til pupper... Har jeg brukt litt kremer, den eneste med virkning het Mirifem full potential. Men ikke forvent å gå opp ikke opp tre størrelser eller noe, jeg bare sier at den jobbet aktivt slik at jeg så en forskjell. Nå i det siste har jeg begynt å våkne med ømme, tyngre pupper da (ikke på grunn av kremen, den har jeg sluttet med) Rare greier da jeg garantert ikke er gravid eller noe, men sier akuratt ikke nei takk til litt potensiell vekst på det området.. Når det gjelder mage har jeg aldri hatt det problemet, hadde lenge innovermage, skikkelig tynn (nå er den på den vanlige siden.) Huden den var fin til jeg begynte med pudder og null kunskaper om rens osv rundt 15 års alderen. Ga meg porer og urenheter, plus nå har jeg skikkelig tørr hud (selv med fett og fukt).
Gjest farge Skrevet 25. februar 2010 #56 Skrevet 25. februar 2010 Ps. Jeg over her, er 22 år. Beklager skrivefeilene.. (som jeg alltid ser etter på.)
Lapetos Skrevet 25. februar 2010 #57 Skrevet 25. februar 2010 Komplekser: Litt for stor nese, og en bart som er altfor lys og altfor lite tett. Ellers er jeg vel ganske fornøyd
Skyld Skrevet 25. februar 2010 #58 Skrevet 25. februar 2010 Brystkassen min, men jeg står på liste for å få det fikset. Brystene kunne gjerne bli litt større og symetriske, men er ikke så ille egentlig. De har i det minste en veldig fin form Ellers er det småting som uren hud innimellom, og at jeg kunne vært litt fastere i fisken, men slikt kan (og skal!) man gjøre noe med.
Gjest :) Skrevet 26. februar 2010 #59 Skrevet 26. februar 2010 etter å ha lest alt som står her så må jeg innrøme at jeg er ganske fornøyd med meg selv jeg. jeg hadde ganske tynt hår en periode, men jeg la om kostholdet. nå er håret fyldigere. og imens det vokste ut, så brukte jeg extensions for å glemme det. puppene mine er små, men faen så praktisk. de disser ikek når jeg trener -for å holde kroppen i form slik at jeg ikke trenger å fortelle et forum om at jeg har komplekser over at jeg er tykk, fordi det er jeg jo ikke. jeg er 167 cm høy, og det passet meg fint. jeg er brun, penenegler har jeg og, fordi jeg steller bra med dem. dere kan endre på alle kompleksene deres, om dere bare vil. men jeg tror ikke det er alle som vil. fordi da hadde dere brukt tid på dèt, og ikke på å sitte her å sutre.
Gjest yojo Skrevet 26. februar 2010 #60 Skrevet 26. februar 2010 etter å ha lest alt som står her så må jeg innrøme at jeg er ganske fornøyd med meg selv jeg. jeg hadde ganske tynt hår en periode, men jeg la om kostholdet. nå er håret fyldigere. og imens det vokste ut, så brukte jeg extensions for å glemme det. puppene mine er små, men faen så praktisk. de disser ikek når jeg trener -for å holde kroppen i form slik at jeg ikke trenger å fortelle et forum om at jeg har komplekser over at jeg er tykk, fordi det er jeg jo ikke. jeg er 167 cm høy, og det passet meg fint. jeg er brun, penenegler har jeg og, fordi jeg steller bra med dem. dere kan endre på alle kompleksene deres, om dere bare vil. men jeg tror ikke det er alle som vil. fordi da hadde dere brukt tid på dèt, og ikke på å sitte her å sutre. Forsåvidt enig med deg, turde bare ikke komme med den så direkte.. Som jeg har skrevet tidligere, så synes jeg det er trist å se at så mange har så mye komlekser! Det trodde jeg ikke.. Selvfølelsen min øker hvertfall bare med alderen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå