LetThemEatCake Skrevet 24. februar 2010 #21 Skrevet 24. februar 2010 De fysiska komplexen: *Mina bröst är hängiga på grund av viktpendling (har vägt både 40kg och 70kg, väger nu 58kg. *Jag tycker att jag är lite för tjock De psykiska komplexen: *Jag jämför mig alltid med andra, både till utseende och till sätt *Jag har blivit jätteavundsjuk på min kärastes ex, har aldrig haft sådana problem förut *Jag tror alltid att jag är dummare än vad jag egentligen är och låser mig alltid på grund av det *Jag ställer alldeles för höga krav på mig själv, när det gäller ALLT
Anglofil Skrevet 24. februar 2010 #22 Skrevet 24. februar 2010 - Lårene mine - Armene mine - At jeg føler meg stygg og feit (selv om jeg får høre at jeg ikke er det) - Føttene mine Mvh Yvonne
LetThemEatCake Skrevet 24. februar 2010 #23 Skrevet 24. februar 2010 Det är så tråkigt att läsa att nästan alla tycker att de är antingen för tjocka eller för smala. Och det är bara sådant som man själv ser. Det är ju ingen annan som tänker "oj, du har visst ett par celluliter där" eller "vilka sladdriga lår du har" eller "hoppsan, du har nog 3% mer kroppsfett än vad som är pent"! Varför drar man på sig så onödiga tankar om sig själv? Det kommer ju liksom inget godt utifrån det. Ja, det här med komplex är en märklig sak.. Det är som att man MÅ ha komplex för något för att känna sig hel.
Anglofil Skrevet 24. februar 2010 #24 Skrevet 24. februar 2010 Det är så tråkigt att läsa att nästan alla tycker att de är antingen för tjocka eller för smala. Och det är bara sådant som man själv ser. Det är ju ingen annan som tänker "oj, du har visst ett par celluliter där" eller "vilka sladdriga lår du har" eller "hoppsan, du har nog 3% mer kroppsfett än vad som är pent"! Varför drar man på sig så onödiga tankar om sig själv? Det kommer ju liksom inget godt utifrån det. Ja, det här med komplex är en märklig sak.. Det är som att man MÅ ha komplex för något för att känna sig hel. Ja, du har i grunn rett, men for min del så preges det mye av mobbingen gjennom barndommen, nettopp pga kroppen min. Det verste er: når jeg ser på bilder fra den gangen jeg ble mobbet, så var jeg helt fullstendig normal, jeg var et aktivt barn som var sunn og aldeles ikke for tykk. Problemet er bare at de ordene de sa til meg sitter så utrolig godt igjen etter først 6 år med mobbing på barneskolen og deretter 3 år på videregående. Mvh Yvonne
miss daisy Skrevet 24. februar 2010 #25 Skrevet 24. februar 2010 Det må være magen, det var de sit-up`s ene jeg ikke har selvdisiplin til å ta Ser ellers at enkelte har skrevet opp "kanintenner" eller skjev fortann som kompleks. Jeg synes det er pent jeg! Det er det som gjør særpreg og er sjamerende! Yvonne, hvis det er deg på bildet, så er du kjempesøt!
Anglofil Skrevet 24. februar 2010 #26 Skrevet 24. februar 2010 Takk miss daisy, det er koselig å høre. Mvh Yvonne
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 24. februar 2010 #27 Skrevet 24. februar 2010 Jeg hater huden min. Og nesen min er rar. Hvor høy er du LetThemEatCake?
LetThemEatCake Skrevet 24. februar 2010 #28 Skrevet 24. februar 2010 Jeg hater huden min. Og nesen min er rar. Hvor høy er du LetThemEatCake? Jag är 167. Hade anorexi.
malmklang Skrevet 24. februar 2010 #29 Skrevet 24. februar 2010 Hm. Det meste. Kanskje bortsett fra øynene og håret. Eller, jeg liker hverken de øvre eller nedre øyelokkene når jeg tenker meg om, heller. Jaja. Håret mitt var fint en gang i tiden, før jeg ødela det. Håper jeg får det fint igjen.
Gjest Iah Skrevet 24. februar 2010 #30 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Beina mine og da spesielt leggene, stankelbein. Ikke pent. Synes også jeg ser helt idiotisk ut i profil. Endret 24. februar 2010 av Iah
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 24. februar 2010 #31 Skrevet 24. februar 2010 Hvis brystene dine er unormalt små kan du få dekket en operasjon til å forstørre de. (Mindre enn en a-cup) Vet du det? Woho :D Det viste jeg ikke. Jeg fyller ikke en a-cup, men har litt fett der. Er liksom ikke paddeflatt, men nokså flat. Vet du om jeg får det dekket da? Vet du ikke er lege, men kanskje du har en viss formening om det, fant et bilde som viser min str. http://www.breastimplants411.com/dbii/gall...=C&PageNo=1 Er pasient nr 4, det siste bildet av henne som viser hvordan jeg ser ut. Å nå ble jeg glad vist det er mulighet for at jeg kan få det dekket.
Gjest yojo Skrevet 24. februar 2010 #32 Skrevet 24. februar 2010 Oi... trodde faktisk ikke det var så mye komplekser blant folk der ute! Har mine jeg også selvfølgelig, eneste jeg kan definere som et kompleks så er det at jeg har litt kjærlighetshåndtak... Går jeg ned noen kilo til så kanskje de blir borte igjen Synes bena mine er for lange, og kunne ønske jeg hadde litt tykkere legger.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 24. februar 2010 #33 Skrevet 24. februar 2010 Magen. Synes den er for tjukk. Har egentlig ingen andre komplekser.
Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 24. februar 2010 #34 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har for tynt hår, for flatt bakhode, for bredt ansikt, for bredt ansikt, for liten munn, for små ører, for kort hals, for korte fingre, for dissete overarmer, stygg mage, for flat rumpe, for tynne lår, for spisse knær, for små føtter med dertil korte tær. Enda mer som plager meg til tider som ikke jeg kommer på i farta. Men jeg tror kanskje dette bør være nok Tja - noen bedre? (lurer faktisk på om jeg har den sykdommen som gjør at man synes man er stygg selv om man ikke er det)
Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 24. februar 2010 #35 Skrevet 24. februar 2010 Ja... jeg glemte cellulittene. De har vært der siden jeg var 19. Begynner å bli noen år siden og tviler på at det blir bedre. Dessuten veier jeg alltid for mye (har hatt bulimi i over halvparten av livet mitt).
vesla86 Skrevet 24. februar 2010 #36 Skrevet 24. februar 2010 og kunne ønske jeg hadde litt tykkere legger. Du kan få litt av mine! Jeg skulle nemlig ønske jeg hadde litt tynnere legger. Ellers misliker jeg posene under øynene og ansiktshuden min.
Gjest Bilringenes frue Skrevet 24. februar 2010 #37 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har komplekser fordi_ - jeg veier 30 kg mer enn det jeg burde - jeg har åreknuter i en alder av 30 år - jeg har tykk hals - jeg har store, grove hender - jeg er kalvbent
asyar Skrevet 24. februar 2010 #38 Skrevet 24. februar 2010 * Magen, alt for dissete og stor. * Nesen, den er alt for stor. * Cellulitter * Gule tenner * Hengepupper, og jeg er i 20åra enda... Hvor skal dette ende.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #39 Skrevet 24. februar 2010 Kan nevne i fleng: - hengemage etter 2 svangerskap og opp/ned i vekt hele livet - cellulitter - strekkmerker OVER ALT - kvapsete overarmer - noen kilo for mye - hengepupper - fargeløse øyenvipper Men egentlig er jeg ganske pen, sånn ellers...
catwar Skrevet 24. februar 2010 #40 Skrevet 24. februar 2010 Jeg tar bare med komplekser det er vanskelig å gjøre noe med, synes ikke 'jeg er tjukk' eller 'jeg har stygg hårfarge' teller, det kan jo lett fikses. *kremt* Nå syns eg ikke du er helt rettferdig her! Å vere tjukk er ikke noe som "lett" kan fikses! Det er mitt største kompleks! - Jeg er for tjukk - ganske lav til å vere så tjukk. 158cm - Puppene mine har ekstrem størrelsesforskjell - Fasongen på puppene mine - Uren hud - Gule tenner, selv om jeg verken røyker eller drikker kaffi/te - Null overleppe - Uønsket kroppshår
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå