Gå til innhold

Hva er komplekset ditt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er sikkert startet flere tråder som dette, men uansett:

til alle jenter og gutter der ute...: hva er deres største komplekser??

Jeg kan starte:) jeg skulle ønske puppene mine var fastere og at huden min var bedre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er sikkert startet flere tråder som dette, men uansett:

til alle jenter og gutter der ute...: hva er deres største komplekser??

Jeg kan starte:) jeg skulle ønske puppene mine var fastere og at huden min var bedre...

Cellulitter bak og på sidene av lårene.

Synlige små blodårer på leggene.

Tynt hår

Magefett

Store porer i ansiktet og endel små føflekker.

Hudsopp (hvite flekker spes på overkroppen som syns spes godt når jeg er brun ellers, ikke klart å ta knekken på de med kremer eller tabletter)

Litt store og brede føtter (str 40)

Små øyne (kan bare drømme om smoky sminke, ser helt forferdelig ut)

Stort litt bredt ansikt (større enn kjærestens og de fleste venninder)

Litt nikotingule tenner.

Men når jeg "setter alle kroppsdelene sammen" er det ikke så ille tross alt. Er helheten som teller. Det skjønte jeg heldigvis for mange år siden. Ser på meg selv som en passelig attraktiv jente. Ikke problemer med å få oppmerksomhet eller komplimenter hvis jeg vil. :skratte:

Skrevet

Her er mine komplekser:

- Tynn.

- Altfor små pupper.

- Ovalt ansikt.

- Litt fet hud i ansiktet, og endel "nupper" som ikke vil forsvinne...

Det er iallefall de største kompleksene mine. De to øverste er det som plager meg mest. De to andre er egentlig bare en "bagatell"...

Gjest Gjest_sue_*
Skrevet

magen min definitivt..

selfølgelig er jeg ikke fornøyd med noe på meg selv..

men den forbaskede bilringen er værst ;)

Skrevet
Her er mine komplekser:

- Tynn.

- Altfor små pupper.

- Ovalt ansikt.

- Litt fet hud i ansiktet, og endel "nupper" som ikke vil forsvinne...

Det er iallefall de største kompleksene mine. De to øverste er det som plager meg mest. De to andre er egentlig bare en "bagatell"...

Haha ikke fler?? Jeg er 73-modell og bare vent..du får fler. Uff neida bare tuller. :fnise::romeo:

Skrevet
Haha ikke fler?? Jeg er 73-modell og bare vent..du får fler. Uff neida bare tuller. :fnise::romeo:

Hehe, jeg er ikke fornøyd med meg selv, men det er de der kompleksene som plager meg mest. Jeg kan feks, ikke gå i bikini om sommeren. Kan ikke gå med gensrer som er litt mer utringet enn en vanlig V-genser, for da ser man tydlig, at jeg ikke har noen bryster.. Men har ingen fåflekker, strekkmerker, cellulitter og alt mulig annet slikt, som jeg hører mange irriterer seg over.. Kom forresten på en ting til.. Nesen min er skjev.. Liker den ikke!

Skrevet
Hehe, jeg er ikke fornøyd med meg selv, men det er de der kompleksene som plager meg mest. Jeg kan feks, ikke gå i bikini om sommeren. Kan ikke gå med gensrer som er litt mer utringet enn en vanlig V-genser, for da ser man tydlig, at jeg ikke har noen bryster.. Men har ingen fåflekker, strekkmerker, cellulitter og alt mulig annet slikt, som jeg hører mange irriterer seg over.. Kom forresten på en ting til.. Nesen min er skjev.. Liker den ikke!

Hvis brystene dine er unormalt små kan du få dekket en operasjon til å forstørre de. (Mindre enn en a-cup) Vet du det?

Skrevet

strekkmerker på rompa

cellulitter på lår, særlig etter jeg begynte å legge på meg

synlige blodårer øverst på lårene

for mye hår i underlivet, på armene(for mørkt så må barbere)

for store indre kjønnslepper(dette følte jeg var et kjempeproblem når jeg var yngre, men ikke nå lengre)

Skrevet

Mine komplekser

-Kanin-fortenner

-Store porer i ansiktet

-Stygge, buklete knær og tynne ben

-Strekkmerker på rumpa

-Lite definert midje, har skikkelig gutteform

Skrevet
for store indre kjønnslepper(dette følte jeg var et kjempeproblem når jeg var yngre, men ikke nå lengre)

Samme her! Sliter fortsatt med å synes det er et kjempeproblem.. :grine:

Skrevet
Hvis brystene dine er unormalt små kan du få dekket en operasjon til å forstørre de. (Mindre enn en a-cup) Vet du det?

Nei, det visste jeg faktisk ikke. :) Bruker A- cup, med silikoninnlegg inni BH'en, som jeg har kjøpt her: http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/c...parBase%29.aspx - Så ser det iallefall ikke ut som jeg er helt paddeflat. Har vurdert å ta silikon, men jeg er ei stor pyse. Er redd for evt. komplikasjoner som jeg kan få senere i livet. :/

Skrevet
Samme her! Sliter fortsatt med å synes det er et kjempeproblem.. :grine:

når jeg fant mannen i mitt liv brydde jeg meg plutselig ikke om det lengre :)

Skrevet (endret)
Nei, det visste jeg faktisk ikke. :) Bruker A- cup, med silikoninnlegg inni BH'en, som jeg har kjøpt her: http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/c...parBase%29.aspx - Så ser det iallefall ikke ut som jeg er helt paddeflat. Har vurdert å ta silikon, men jeg er ei stor pyse. Er redd for evt. komplikasjoner som jeg kan få senere i livet. :/

Ja det er en risiko og ikke noe man gjør uten å tenke seg om.. Men seriøst..hvis du bare har "2 vorter" ville jeg gått til fastlegn og pratet om problemet. Unaturlig små bryster blir definert som et handicap og du vil få dekket alle kostnader til operasjon.

Endret av Vinnie
Skrevet

Hvor har du dette fra? Mine bryster er pr. def. under en A-cup, dvs. differansen på målet rundt kroppen på og under brystene er kun 8 cm, da målt med en BH med litt padding (men jeg synes ikke de ser sååå små ut, da...). Men har jo tenkt på silikoninnlegg likevel...

Men små bryster er egentlig ikke et kompleks for meg likevel. Jeg er ganske slank, så de ser slett ikke små ut, synes jeg :)

Men:

- Jeg har litt fet hud, og noen aknearr

- Et langt arr på kneet etter en skiuykke da jeg var sju år

- Mer fett på kroppen enn jeg synes er pent (er slank, men jeg synes "rippede" kropper er penest)

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

-For høy fettprosent (gjør noe med det, har begynt å trene for 3 uker siden)

-Ujevn hudfarge i ansiktet: pigmentflekker, porer osv. MÅ ha foundation og pudder alltid

-Skjeler litt på det ene øyet, sees kun på bilder om jeg ser rett inn i kamera (noe jeg selvfølgelig prøver å unngå)

-Øyenbrynene mine. De er så store og tykke, helt umulige. Og for høyt oppe.

-Høyden min. Er 163, vil være høyere!

-Pigmentflekker (hvite) på magen

Det var det jeg kom på i farten!

Jeg har små pupper, 75A. Fyller ikke den helt heller, men pøser på med innlegg, så jeg klarer å få en kløft i de rette klærne. Men til min kropp hadde det sett rart ut med noe større:)

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Definitivt magen. Ellers er jeg stort sett fornøyd, er ikke noe superpen og wow kropp, men har lært meg å akseptere og være glad for den jeg er. :-)

Gjest Gjest_Tanja_*
Skrevet

Strekkmerker her og der (er slank :snurt: )

Nesetippen min... Den ligner litt på Paris Hilton sin, bare ikke så spiss. Bare fint på Christian Bale det :gjeiper:

Skrevet

- tynn midje

- tynn overkropp

- bred nese

- ugjevn fortann

- korte bein

- store lår

- skeive bein

- dårlig holdning

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet

Jeg tar bare med komplekser det er vanskelig å gjøre noe med, synes ikke 'jeg er tjukk' eller 'jeg har stygg hårfarge' teller, det kan jo lett fikses.

- jeg har et stort hode/ansikt med naturlig stort hår, så hvis jeg ikke retter det ser jeg ut som en lollipop :)

- jeg er konstant rødrosa i ansiktet, kremer og slikt funker ikke, men passer ikke inn under laserkrav

- tåneglene mine er harde/stygge og responderer ikke på neglsoppbehandling

- hårfestet mitt er ujevnt og gjør at bakover-hestehaler er direkte stygt på meg

Ellers er jeg aldeles nydelig, så jeg overlever. Tilpasning er nøkkelen.

Skrevet

- Små pupper

- Cellulitter på lår og rumpe + litt strekkmerker

- Synlige blodårer over HELE kroppen

- Mørkt hår på armer, litt i ansikt (tror ikke det legges mye merke til, men det er ikke vanskelig å se heller... )

- Halsen (ikke definert hvis dere skjønner)

- Dvaske overarmer

- Gule tenner

- Korte bein

- Magen som ikke lenger er fin og flat

The beaty of it all? Jeg er bare 20 år. Kan jo bare gå nedover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...