Gå til innhold

Sår under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har jeg begynt å bli så sår når jeg har sex! Fryktelig plagsomt. Sårheten er helt i åpningen, på en måte ved "mellomkjøttet" eller hva det nå kalles :P Dette er utrolig irriterende, da sexen blir en veldig rar blanding av utrolig deilig, men også ganske ubehagelig etter hvert. Noen som vet hva dette kan være? Kan kanskje nevnes at noen ganger kan det være litt sårt der ellers også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter selv med dette. og det er veldi plagsomt..

Skrevet

sliter med akkurat det samme. har snakket med legen om dette men er lite hjelp å få. eneste svaret jeg får er at jeg må bruke glidemiddel osv. etter samleie pleier jeg å smøre meg med aloe vera nedentil, da er jeg god som ny etterpå=)

Skrevet

men retroxx,etterpå er ikke problemet, det er underveis...

Skrevet

Da ville jeg kanskje prøvd glidemiddel i første omgang, som ble nevnt. Lett å bli sår om man ikke er våt nok. :)

Skrevet

vi bruker glidekrem men blir fremdeles sår.. det har med at vi spenner musklene våres, at vi ikke slapper nok av.. men siden vi vet det gjør vont så er det ikke lett og slappe av..

Skrevet

Hehe, er i hvert fall våt nok.. Men kunne jo alltids prøvd glidemiddel :)

Nei, er ikke sikker på at det ikke er sopp, men det klør ikke så jeg har ikke tenkt over det. Men det er jo absolutt en mulighet da! Kanskje jeg skal kjøpe inn noe canesten og se om det hjelper.

Skrevet

jer er ganske sikker på at jeg ikke har det. var nettopp hoss gynekologen..

i går når vi hadde sex var det ikke så gale, tror jeg greide og slappe godt nokk av.. + jeg gjorde "allt" for og prøve og udvie med selv litt først.. hehe

Skrevet

Bruker dere kondom?

Jeg fikk plutselig latexallergi midt i livet, og da ble jeg helt utrolig sår. Men dette hadde du nok merket GODT etterpå og, ikke bare var området nede ved "inngangen" et eneste stort brannsår men jeg fikk også masse nupper på vagina og flasset hud i hele området :/ Veldig ubehagelig for å si det mildt, men ble enkelt løst ved å skifte til latexfrie kondomer.

Og enda bedre nå når jeg og min faste partner har sluttet med kondomer, for jeg får lettere friksjonssår av plast enn hud.

Et problem jeg alltid har hatt er at jeg blir fort sår hvis mannen kjører en tørr finger inn, og spesielt hvis han har litt negler. Jeg innbiller meg også at det spiller inn om fingeren er skitten. Må nesten alltid lære opp mine elskere til å slikke litt på fingeren sin først og ikke skrape når de leter etter hullet! Det er jo veldig tynn hud akkurat der. I begynnelsen er man gjerne så kåt at man ikke kjenner noe smerte uansett, men etter hvert så merker jeg godt hvis han har vært for hardhendt og det er sår der nede.

Ellers er både glidemiddel og aloe vera gode råd.

Skrevet

vi bruker ikke kondom da vi har vært partnere i 5 år å vi har ikke hatt sex me andre.. han er flink med og gjøre fingen våt får jeg vet hvordan det er hvis den ikke er det..hehe

å ang aloe vera, jeg bruker det vanlig på resten av kroppen når jeg har sår osv.

mener du og bruke det som glidemiddel eller etter?? får som glidemiddel haddej eg alldri brukt det når jeg vet d er ganske så vondt og få det i sår :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...