Gå til innhold

Tips, dermalogica

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan huden din reagerer sier alt om de er riktig for deg. Så start med å skrive ned hvordan hvert produkt føles og om du føler huden mangler/får for mye av noe. :) Og hvor lenge du har nå brukt dem.

Skrevet

Fra http://www.dermanor.no/cat/121.aspx/225

"Hvor lang tid må jeg bruke produktene før jeg ser om de virker?

Dette kommer an på hva slags type produkt det er snakk om og hvilken effekt produktet skal ha, samt hva slags hudtype eller hudproblem du har.

Som eksempel finnes det flere produkter som gir en umiddelbar effekt, bl.a. på hudens fuktighetsnivå og glød samt på mimiske rynker. Å bedre rynker eller kviser vil ta lenger tid. En dypere og mer behandlende effekt kan man normalt først merke etter 3-4 uker Det er fordi dette ofte er knyttet opp mot hudcellenes fornyelsesprosess, som tar ca. 21 dager.".

Har du f.eks. kombinert hud (med svarte prikker og fet sone, men normal resten) som i tillegg er dehydrert, vil du mest sannsynlig se effekten ganske raskt, hvis fuktighet tilføres (dehydrering gir forhøyet talgproduksjon med svarte prikker og fet t-sone).

Skrevet (endret)

brukte dermalogica i 2 år pga skolen og jeg elsker produktene. men det er opp til hver og en om de liker de eller ikke :)

Endret av estella87
Gjest Gjest_Hanna_*
Skrevet

Til nå har de ikke gjort huden min verre i alle fall :) Men er litt usikker på om jeg kanskje burde ha sterkere produkter? For av og til ender jeg opp med konklusjonen at jeg har fet hud, og ikke bare kombinert :s

Er det noen som bruker produktene til Dermalogica for fet hud som jeg kan sammenligne med? ;)

Gjest Gjest_Hanna_*
Skrevet

bumper litt i denne tråden jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...