Gå til innhold

Skal kjøpe MD Formulations (HASTER)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal ut og reise til USA og tenkte å kjøpe meg MD formulations fordi jeg har hørt mye bra om det, og fordi det er så mye billigere der. Hadde planlagt en tur til en hudpleier her før jeg dro for å finne ut hvilke produkter jeg burde skaffe meg, men det har jeg rett og slett ikke fått somlet meg til.

Vet det er vanskelig å forklare sånt, men vet jeg har lest at det er mange som er erfarne her.

Huden min har jeg alltid hatt problemer med.

Har hatt uren hud og kviser siden jeg var 12.

Har noen kviser, i ansikt, på bryst, rygg og noen på hals/bak ører. Det er ikke kjempemange, og noen ganger er jeg helt fri på bryst og rygg. Men stort sett alltid noen småkviser, og noen ganger store som er der lenge.

Kan ha litt fet hud på nesa og t-sonen, og litt tørr i kinn og rundt øyne. Men egentlig ikke noe spesielt plaget med tørr eller fet hud.

Største problemet mitt er sorte prikker og store porer. Hele nesen, haken og området under øyne og inn mot nesa. Litt plaget på kinn og panne.

Må bruke foundation hver eneste dag, alltid! Fordi det er forferdelig sjenerende. Det er et par dager på sommeren etter mye sol og saltvannsbading at huden er såpass fin at jeg kan gå uten sminke på huden. Men nå på vinteren er den gruusom.

Fjerner alltid sminke og renser huden morgen og kveld. Varierer en del med foundation og renseprodukter, men har aldri funnet noe som har redusert problemet.

Så kom gjerne med tips til hvilke produkter jeg bør starte med. Kjøper heller for mye enn for lite. Tenker nesten at dette er siste utvei for meg og min hud.

(Har også prøvd å klemme ut porene hos hudpleie og brukt ambefalte produkter, og går på Diane. Ingen hjelp).

Hilsen Jente 24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det virker som jeg har litt av den samme hudtypen som deg. Jeg har lite kviser, men sliter med sorte prikker og porer som viser.

Nå har jeg brukt md siden august ca, og er veldig fornøyd. Huden har blitt silkemyk, porene kanskje litt mindre- men de kunne godt blitt enda mindre synlige... Sorte prikker har minsket.

Morgen: Facial cleanser + continious renewal serum + moisture defense antioxydant creme eller decleor matte fluid creme (?)

Kveld: facial cleanser (2 ganger- for å få vekk all foundation) + md night recovery + av og til moisture def antioxydant creme.

Gjest Gjest_sani_*
Skrevet
Hei!

Det virker som jeg har litt av den samme hudtypen som deg. Jeg har lite kviser, men sliter med sorte prikker og porer som viser.

Nå har jeg brukt md siden august ca, og er veldig fornøyd. Huden har blitt silkemyk, porene kanskje litt mindre- men de kunne godt blitt enda mindre synlige... Sorte prikker har minsket.

Morgen: Facial cleanser + continious renewal serum + moisture defense antioxydant creme eller decleor matte fluid creme (?)

Kveld: facial cleanser (2 ganger- for å få vekk all foundation) + md night recovery + av og til moisture def antioxydant creme.

Hei.

Har kjøpt også antioxydant creme.- Men hvilken rens hinter du til ?

Dety finnes flere forskjellige ?

Har ikke prøv ut kremen, fordi vil prøve den sammen med rens. Men står fast der...

Takker

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei.

Har kjøpt også antioxydant creme.- Men hvilken rens hinter du til ?

Dety finnes flere forskjellige ?

Har ikke prøv ut kremen, fordi vil prøve den sammen med rens. Men står fast der...

Takker

Hun mener nok md formulations facial cleanser (med glycolsyre) :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kjøp renewal serum, du bruker det etter rens, har fuktighetskrem oppå (husk solfaktor)

Det er et knallprodukt! har brukt det i mange år og har vært superfornøyd (men nå faktisk gått over til Obagi pga pigmentflekker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...