Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da altså litt kortere enn skulderlangt hår, har litt fall i det, men ønsker å få det mer frem! Vil ha en mer krøllete/rufsete frisyre... Håret er oppklippet fra før av...

Jeg har prøvd gele, skum og gele/voks.. Men håret blir rett og slett bare tungt av det, og det ser uvasket og fett ut...

Så da lurer jeg på om noen her inne har noen tips til meg om hva jeg bør bruke? Helst ikke noe sånn med masse lukt på da jeg er litt allergisk mot diverse produkter.. Men er egentlig villig til å prøve det meste nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Saltvansspray? :)

Det glemte jeg å skrive opp.. Det har jeg også testet.. Uten hell :lete:

Håret mitt er ganske tykt, men det er tynnet ganske mye ut...

Skrevet
Saltvansspray? :)

Prøv pasten for menn fra define. Ta i litt medium hold hårskum før du føner det med en rundbørste, ta i litt og litt paste og bruk en god tørrspray til slutt. Kan også prøve Dust It pulver, men synes håret blie veeelidig trått av det.

Skrevet
Det glemte jeg å skrive opp.. Det har jeg også testet.. Uten hell :lete:

Håret mitt er ganske tykt, men det er tynnet ganske mye ut...

Ok! Hva med at du rett og slett dropper alle produktene? Etter du har vasket håret, bruk en varmebørste/ stor krølltang evt rettetang til å krølle håret. Og spray over etter du er ferdig? :)

Skrevet
Prøv pasten for menn fra define. Ta i litt medium hold hårskum før du føner det med en rundbørste, ta i litt og litt paste og bruk en god tørrspray til slutt. Kan også prøve Dust It pulver, men synes håret blie veeelidig trått av det.

Hmmm... Det skal prøves ut! Men det må eventuelt bare bli av og til.. Med en 7.mnd gammel baby får man ikke så lang tid på badet på å fikse hår og sminke :fnise:

Ok! Hva med at du rett og slett dropper alle produktene? Etter du har vasket håret, bruk en varmebørste/ stor krølltang evt rettetang til å krølle håret. Og spray over etter du er ferdig? :)

I det siste har jeg bare droppet alt av produkter, men vel å merke kun latt det luftørke.. Men dette skal jeg teste i morgen! Har alt jeg trenger hjemme ;)

Tusen takk for svar begge to! :D

Skrevet
Har du prøvd Osis+ dust it? Et pudder man bruker for å lage tekstur og volum i håret. Det er mange som liker dette godt. Fås blant annet her:

http://blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=3045

Lykke til :)

Det skal se om jeg finner i butikken i morgen!! Hørtes veldig bra ut!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg har krøller i mitt hår og ser best ut når jeg legger meg med vått hår. Jeg bruker stort sett ikke produkter for å fremheve krøllene, men har en gul flaske med spray fra Tigi Bed Head. Den var ganske god, og krøllene ble mer definerte. Men det du også kan gjøre er å bruke volum/krølle-shampo og gjerne en leave- in balsam. Da vil de ofte komme bedre frem. John Frieda shampo for krøllet hår er veldig god syns jeg. Hårskum er jo alltid en vinner også.

Endret av Frøken:*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...