Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte med produkter fra MD for en stund tilbake, og er veldig fornøyd. Ser mange her innne bruker serum og er veldig fornøyd med det, så tenkte jeg og skulle prøve! Tenkte contionius renewal serum. Men det er veldig dyrt? Hvor handler dere hen? Har kikket på strawberrynet, lookfantastic, feelunique og prettyskin4less. prettyskin4less kom på nesten 500 inkl frakt, og der kan man jo få de til å skrive ned verdien slik at man slipper å betale toll, de andre må man jo betale toll på så det blir dyrt eller...?

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Prettyskin4less skriver ned ved verdien, og på feeluniqe så betaler de momsregninga for deg hvis du sender dem kvitteringa. så da er det nesten bare å regne ut hvor produktet er billigst med frakt :)

Gjest Gjest_Ingvild_*
Skrevet
Begynte med produkter fra MD for en stund tilbake, og er veldig fornøyd. Ser mange her innne bruker serum og er veldig fornøyd med det, så tenkte jeg og skulle prøve! Tenkte contionius renewal serum. Men det er veldig dyrt? Hvor handler dere hen? Har kikket på strawberrynet, lookfantastic, feelunique og prettyskin4less. prettyskin4less kom på nesten 500 inkl frakt, og der kan man jo få de til å skrive ned verdien slik at man slipper å betale toll, de andre må man jo betale toll på så det blir dyrt eller...?

Noen erfaringer?

Jeg vil faktisk anbefale deg å kjøpe det på ebay:) Jeg kjøper av selgeren excalibur-enterprice, som jeg bare har gode erfaringer med. Serumet er riktignok bare 30 ml(halvparten av vanlig størrelse), men det koster dog 5 dollar;) frakten koster 13 dollar, men likevel: totalt blir det jo bare 18 dollar, som er ganske rimelig, så slipper du å tenke på toll og slikt også:)

Skrevet
Jeg vil faktisk anbefale deg å kjøpe det på ebay:) Jeg kjøper av selgeren excalibur-enterprice, som jeg bare har gode erfaringer med. Serumet er riktignok bare 30 ml(halvparten av vanlig størrelse), men det koster dog 5 dollar;) frakten koster 13 dollar, men likevel: totalt blir det jo bare 18 dollar, som er ganske rimelig, så slipper du å tenke på toll og slikt også:)

Det var billig.

Tips: Sjekket og ser at hvis man bestiller flere samtidig der, så er frakt pr. ekstra produkt bare $ 1,00. Lønner seg altså å bestille flere samtidig.

Skrevet

Takk for tips! Aldri turt å ptøve ebay jeg, er så stort og uoversiktlig... :sjenert: Og så blir jeg veldig skeptisk til ting når de er såpass mye billigere...? Ikke finner jeg selgeren heller, kan du linke til meg?

Sorry er noob! :fnise:

Gjest Gjest_Ingvild_*
Skrevet
Takk for tips! Aldri turt å ptøve ebay jeg, er så stort og uoversiktlig... :sjenert: Og så blir jeg veldig skeptisk til ting når de er såpass mye billigere...? Ikke finner jeg selgeren heller, kan du linke til meg?

Sorry er noob! :fnise:

Her er linken til selgeren: excalibur-enterprise

hehe, jeg er nokså sikker på det er ekte vare hvis det er det du tenker på;)Men jeg vet: Det er nesten for godt til å være sant:D!Lenge leve ebay:D Jeg har bestilt fra andre også + kjøpt i hudpleiesalong, merker ingen forskjell jeg hvertfall=) selgeren har også fått 100% positiv feedback, så tviler på det er noe uggent:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...