Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 jeg er i et ganske nytt forhold og vi har hatt sex mange ganger. men de siste gangene har han spurt/hintet under sex om at han vil jeg skal suge han (noe som jeg gjør og som jeg har gjort på han før). men jeg vil ikke gjøre det HVER gang.. og ikke har han gitt oralsex tilbake de siste gangene heller.. jeg har ikke spurt om han kan slikke meg men jeg liker ikke å spør om slikt.. jeg vet at stikkordet her er kommunikasjon men jeg vet ikke helt hva jeg skal svare når han spør om jeg kan suge han, og jeg egentlig har mest lyst å svare "ikke denne gang.." vet ikke helt hva jeg vil med dette men noen som har noen råd eller synspunkter på dette?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 "hvis du gjør det på meg etterpå" svarer du da.
Stinelin Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Legg opp til 69! Ellers kan det jo hende at han ikke er så glad i å slikke? Går jo an å spørre, så får du svar. Mange menn lever jo med jenter som ikke liker å suger, og det går vel andre veien også. Trist, men sant
Stillest vann Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Har opplevd at en del jenter syns det er stress med 69 - med både å nyte og å gi samtidig. Og jeg som trodde det var vi gutta som ikke klarte å konsentrere oss om to ting samtidig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå