Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg er ikke spesielt teknisk anlagt (for å si det forsiktig) og har fått noen problemer etter at jeg fikk ny mobil. Byttet fra Nokia til LG og like etter dette begynte jeg å få problemer med åmotta meldinger fra to venninner. Jeg har sett på telefonene deres at meldingene er sendt fra dem, men jeg har ikke mottatt dem. Veldig irriterende, for jeg vet jo ikke om det evt er andre jeg heller ikke får meldinger fra. Det har også skjedd at de ikke har fått mine melduinger. Jeg har ikke byttet abonnement. Er det noen som har opplevd det samme og som vet hva som evt kan være i veien??
Gjest Mobil ekspert Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 vel... 1. det kan være noe galt med den nye mobilen din 2. det kan være noe galt med abonomange på nettverke 3. kan du ringe ut? hvis du ikke kan ringe ut, så har du ikke dekning! 4. problemet dit er veldig vansklig og løse over forumet her 5. jeg ville kontaktet der jeg kjøpte mobilen.
Gjest Iah Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Prøv å sett simkortet i en annen mobil og se om du opplever samme problem. Gjør du ikke det er det nok den nye mobilen som er problemet, gjør du det er det abonnementet ditt det har blitt noe krøll med.
Anglofil Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Ring operatøren din. Det stemmer som Iah skriver her, så gjør dette først, er fremdeles problemet vedvarende så ring operatøren. Der kan de verifisere og sjekke hva som kan være årsaken. Mvh Yvonne
Xtra_lilje Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Får du sende sms? ikke sikkert oppsett for meldinssentral er riktig.
Betina Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Det problemet hadde jeg også da jeg fikk meg ny mobil i sommer. Problemet var da at sim-kortet mitt var for gammelt for disse nye fancy mobilene. Visste ikke at det gikk an en gang. Så jeg måtte kjøpe et nytt til 200,-, og da var problemet løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå