frk. lattermild Skrevet 15. desember 2002 #41 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har gått på trionetta ganske lenge nå, og jeg er kjempefornøyd. Ingenting i veien her i gården. Det var nesten et lite sjokk, nesten, å høre alt det negative om trionetta. For mitt vedkommede byttet jeg FRA yasmin TIL trionetta. jøjemeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilleLine Skrevet 16. mars 2003 #42 Del Skrevet 16. mars 2003 Vet som sagt at forskjellige p-piller funker forskjellig fra person til person. For meg var kanskje ikke Yasmin de rette pillene da jeg la på meg noen kilo og følte meg uvel med det pluss at jeg hadde konstant øme bryster (de ble også en del større).. Har nå nettopp byttet til Synfase for og sjekke ut om disse bivirkningene har med merke eller p-piller generelt og gjøre.. Noen som har noen erfaringer med forskjellige bivirkninger ved forskjellig merke osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 16. mars 2003 #43 Del Skrevet 16. mars 2003 Phuh! :o Har nettopp sluttet med Marvelon pga.manglende lyst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå