Gjest Gjest_Hmm_* Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har vært sammen med min kjære en stund, og det er kjent vi har litt problemer med forholdet våres noe som gjør at jeg er ekstra bekymra for hva han kan gjøre. Problembasen er for eksempel på det seksuelle, rydding i hjemme (hvem som gjør mest husarbeid) osv. Han har et barn fra før av, og jeg anser oss som en sammensveiset familie egentlig når alt tidligere har gått på skinner. Tidligere har han presentert denne jenta som ei venninne for meg. Dem har aldri hengt sammen tidligere mens jeg har kjent han. Da vi i et treningsopplegg møttes (jeg og jenta) for første gang kom vi i snakk om vår felles venn. Det første hun sa var at hun og han har vært sammen tidligere nesten før vi var kommet i prat med hverandre. Såret tok jeg til meg dette og lurte på hvorfor min kjære ikke hadde fortelt meg dette, slik at det var han jeg hørte det fra og ikke henne... Jeg synes måten hun valgte å si det på var en måte frekt. Å være mer opptatt av å fortelle at dem har hatt noe sammen tidligere til meg. En slik presentasjon av seg selv gir meg et negativt syn på henne. Ville heller satt pris på om hun sa ¨ å så hyggelig at vi har felles bekjente¨ eller, ¨ja han er en hyggelig fyr¨ osv. Videre har jeg glemt litt dette, men nå har det blusset litt ¨sårhet¨ på dette emnet opp igjen. Nå har min kjære startet ny jobb.. Og ønsker å ha flest mulige partnere under seg. Deriblandt denne jenta, da hun er modell og liker for eksempel kosmetikk. Jeg vet ikke så mye om henne.. Annet enn at hun har kjæreste fra før av, men hvor godt dems forhold er vet jeg ikke. Men jeg stoler ikke særlig på noen når det gjelder slike ting som dette. Jeg er ikke inne og snoker på dataen til typen, men han har gjerne emailen sin oppe så man kan lese ting når skjermbeskytteren går av. Der står det at dem skal møtes hjemme hos henne i forbindelse med dette jobbgreiene for eksempel. Dette synes jeg er litt sårt. I og med han presenterte hun som ei venninne for meg (som han aldri har hengt med mens jeg har vært i bildet i over 1 år.) Og som han ikke forteller er en ex av seg. Og hvor denne jenta var veldig interessert i å presentere seg for meg som hans tidligeres ex. Hun har i tillegg lagt meg til nå som venn på et nettsted. Vi har aldri hatt noe særlig prat sammen... Og ønsker ikke å godta henne som en venn heller. slik jeg kjenner typen min er han litt flørtete av seg. Har det med å glane voldsomt på andre damer når jeg er med og ikke med han. Han kan snu seg voldsomt og glane på rumpene, klæra osv til andre damer.. Samt bemerke hvordan han ønsker jeg skal kle meg og. Hans ex er modell og er litt opphengt i utseende sitt. Jeg er så redd for at dems sammarbeid skal bli ¨tent¨ på en måte. Har opplevd utroskap tidligere og blitt sviktet på mange stygge måter. Derfor er jeg usikker og redd når dem er sammen. Synes det er flaut å fortelle typen dette også. Da jeg tror han vil le litt av meg. Men jeg vet vi har forskjellige grenser på nærhet også da han har hatt ei venninne på fanget sitt i mitt nærvær. Noe jeg ikke synes er så ok for min del. Har også drømmer noen ganger hvor jeg våkner opp redd... og har drømt at han er utro med noen. Da pleier jeg å legge meg tett inntil han og holde hardt rundt han... Huff dette ble mye.. Men jeg klarer ikke tenke fornuftig helt i dette tilfellet. Og vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han på en måte som gjør at jeg ikke blir flau og føler meg dum ved å fortelle at jeg kjenner litt på det med at han besøker ex dama si osv, i jobbsammenheng. (Og siden hun har presentert seg på en slik måte ovenfor meg osv.)
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Dersom hun har lagt deg til som venn på et nettsted, så tyder det på at hun er villig til å inkludere deg i et evnt vennskap. Altså at hun ikke er interessert i å sitte som venninne til typen din alene, men anser at du er med. Jeg vil si at det er et tegn på respekt for deg og forholdet mellom deg og ham. Følgelig ville jeg takket for invitasjonen og satset på å bli litt kjent med henne, istedet for å male faen på veggen og i hodet.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Dersom hun har lagt deg til som venn på et nettsted, så tyder det på at hun er villig til å inkludere deg i et evnt vennskap. Altså at hun ikke er interessert i å sitte som venninne til typen din alene, men anser at du er med. Jeg vil si at det er et tegn på respekt for deg og forholdet mellom deg og ham. Følgelig ville jeg takket for invitasjonen og satset på å bli litt kjent med henne, istedet for å male faen på veggen og i hodet. Ja, litt enig i dette. I tillegg kan du kanskje bare prøve å være tilsynelatende hyggelig med denne jenta, og ha litt kontakt og prat med henne dersom hun legger opp til det. Om han har skitne planer med henne, kommer nok ikke han til å like at dere har kontakt. Hun får kanskje også litt mer respekt for deg da, enn om du bare er et navn hun ikke har noe forhold til. Slik jeg ser det skjønner jeg litt uroen din, men at du har liten grunn ellers til å gjøre noe med det, annet enn å følge litt med og ikke være naiv. Sånn sett er det bedre å ha kontakt og følge med hva hun bedriver, når du ikke kan fjerne henne fra livene deres.
I Grosny Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Mannen din kjenner deg, han visste at du ville bli stressa hvis han fortalte at hun var en x. Det er forståelig at han ikke sa noe. X-dama vil være venner med deg. Jeg tror ikke hun anser seg for å være rival i det hele tatt. Rett og slett fordi hun ikke tenker på mannen din som noe kjæresteprosjekt for henne i det hele tatt. Jeg gjetter at hun har mange x-er, og hvis hun skulle ligge unna x-er, så hadde det blitt svært få venner igjen i nabolaget. Jeg tror de er gode venner, men mangler den seksuelle greia. Det er en grunn til at de er x.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå