Gjest Merete35 Skrevet 23. februar 2010 #1 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei! Jeg skal til Vestfold om to uker. Tenke å shoppe litt klær på turen. Jeg vil spørre mine medsøstre om er om dere vet om noen plass i Vestfold man kan få kjøpt penklær til en bra pris. Nå tenker jeg ikke på H&M, Lindex, Cubus, Match osv. For de er her jeg bor. Tenkte å kjøpe bukse, skjørt og jakke (drakt) som passer sammen. Legger til at klærene skal passe til meg som er 35 (litt rund i formene) også de må være slik at de tåler å bli brukt en del ganger. Jeg blir blir veldig glad dersom jeg kan få noen tips/gode råd om dette :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 26. februar 2010 #2 Del Skrevet 26. februar 2010 I Farmandstredet i tønsberg har vi Ødegaard hvertfall, mye fint for kvinner i din alder. Har også en ekstremt stor Vero Moda butikk nedover mot Tønsberg Torv, og på City Shopping er det et par butikker for kvinner i 30-40års alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pasta-sara Skrevet 26. februar 2010 #3 Del Skrevet 26. februar 2010 "kvinner i din alder"? Hæ? Hun er 35, ikke 65! Ødegaard har da bare kjerringklær! De andre forslagene dine var gode da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå