Gjest ts Skrevet 23. februar 2010 #1 Del Skrevet 23. februar 2010 Han smilte til meg! Vi gikk ut av klasserommet sammen (tilteldig). Vi snakka sammen mens vi gikk gjennom gangene. Han fortalte at han ikke hadde så mange venner (hvordan kan det tolkes?) Når vi kom ut sa han "Ha det!" og smilte :rødme: Smilet virket ekte og genuint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #2 Del Skrevet 23. februar 2010 Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pumba_* Skrevet 23. februar 2010 #3 Del Skrevet 23. februar 2010 Han smilte til meg! Vi gikk ut av klasserommet sammen (tilteldig). Vi snakka sammen mens vi gikk gjennom gangene. Han fortalte at han ikke hadde så mange venner (hvordan kan det tolkes?) Når vi kom ut sa han "Ha det!" og smilte :rødme: Smilet virket ekte og genuint Han vil ha kontakt med deg. Han gjorde seg sårbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #4 Del Skrevet 23. februar 2010 Gutten har lært leksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 23. februar 2010 #5 Del Skrevet 23. februar 2010 Han vil ha kontakt med deg. Han gjorde seg sårbar. tror du det? :rødme: Vi snakker veldig lite sammen på skolen, men de få gangene vi har vært alene har vi snakke om ordenlige ting på en ordenlig måte synes jeg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #6 Del Skrevet 23. februar 2010 Et smil kan bare være et smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 24. februar 2010 #7 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg lurer på noe. Nå har vi gått for dagen samtidig tre ganger! Det har aldri hendt før med ham og meg. Det føles gasnke tilfeldig. Hva tror dere? Går jeg underbevisst når jeg merker at han pakker sammen eller? Føles rart 3. gangen på rad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå