Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble nettopp singel (igjen). Var samboer med en i nesten 3 år, men så gikk vi hver til vårt.

Jeg har to barn 7 og 10. Har veldig lyst å reise to uker til Mallorca med dem i sommer. Har vert på dette hotellet før, og vet at barna storkoser seg der.

Problemet er bare det.....syns det er litt stusselig å reise alene voksen. Tenkte at jeg skulle spandere turen på den som vil være med meg, men kan liksom ikke forlange at noen skal ta seg fri to uker fra jobb for å være med meg og to barn til Mallorca.

Dermed så trenger jeg et lite spark bak, for å ta meg selv sammen å bestille denne turen til meg og barna.....

Noen av dere så har reist alene med barna til syden, og ble det en bra tur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det, og vi hadde det helt fantastisk.

Jeg ville ikke nølt med å gjøre det igjen, om jeg ikke hadde vært gift nå.

Så bestill reisen og kos deg.

Dere kommer nok til å få det helt topp. :)

Skrevet
Jeg har gjort det, og vi hadde det helt fantastisk.

Jeg ville ikke nølt med å gjøre det igjen, om jeg ikke hadde vært gift nå.

Så bestill reisen og kos deg.

Dere kommer nok til å få det helt topp. :)

Ble det ikke litt stusselig om kveldene, etter at barna har lagt seg. Det er mest den tiden jeg ser på som en utfordring.

Skrevet
Ble det ikke litt stusselig om kveldene, etter at barna har lagt seg. Det er mest den tiden jeg ser på som en utfordring.

Du blir helt sikkert kjent med noen i forbindelse med barneaktiviteter ved hotellet! Syns du skal pakke snippesken og ta deg en koselig sydentur sammen med barna :sol:

Skrevet

Nei, vi snudde døgnrytmen hans vi.

Så han var lenge våken om kvelden, og sov lenge om morgenen.

Det skjedde så mye på hotellet om kvelden at det ikke var et problem for han å være våken og blid mye lenger enn vanlig.

Vi valgte et veldig barnevennlig hotell. Det kan anbefales på det sterkeste.

Da får du muligheten til å slappe mye mere av enn ellers fordi det er så mye morsomt der. Og mange andre barn å leke med.

Jeg bestemte når vi skulle være sammen, og f.eks. reise på utflukter, og når han kunne gjøre hva han ville.

Skrevet
Du blir helt sikkert kjent med noen i forbindelse med barneaktiviteter ved hotellet! Syns du skal pakke snippesken og ta deg en koselig sydentur sammen med barna :sol:

Ja, det var ikke noe problem å finne koselige voksne å bli kjent med om jeg ønsket det.

Folk var veldig åpne og sosiale der. Helt anderledes enn her hjemme. :)

(Selv om jeg synes det er greit nok her i Norge også jeg da.)

Skrevet

Jaja, takk for svarene.

Tror jeg kaster meg i det og bestiller denne turen jeg. Trenger noe å se frem mot kjenner jeg :)

Ikke er jeg redd folk heller, så jeg kommer nok til å bli kjent me mennesker som bor på samme plass.

Skrevet

Jeg har barn på 8 år og 2 år, reiser alene med de til syden, og vi har helt topp ferie sammen. Blir stort sett kjent med noen, ofte er det noen andre som reiser alene med barn og. Så jeg har stort sett hatt noen andre voksne og spise middag med hver dag og noen jeg har sittet sammen med ved underholdninga, så jeg har fått dekt det sosiale.

Skrevet

Ferien er bestilt, å både ungene og jeg gleder oss masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...