Anna Lovinda Skrevet 7. september 2003 #1 Del Skrevet 7. september 2003 Dette er, tro det eller ei, et seriøst innlegg, som ikke er skrevet i affekt over enkelte brukeres oppførsel. En refleksjon bare. Jeg har i den siste tiden registrert at KG har fått fler og fler likhetstrekk med en av såpeoperaene som herjet på 80-tallet. I denne såpen, ved navn Falcon Crest, var det mye god action. En av rollefigurene, Steven (han som viste seg å være homofil), døde i en ulykke på en plattform (tror jeg). De fant imidlertid aldri liket, men det var ingen tvil om at han var død - da ingen kunne ha overlevd en slik ulykke. Etter en stund, sto Steven opp fra de døde; mirakler over alle mirakler! Det var bare det at han hadde foretatt et aldri så lite hamskifte. Han hadde nemlig byttet både utseende, stemme, høyde, ja, det meste. Likhetstrekkene: Det virker som om brukere dør og blir gjenfødt over en lav sko her inne om dagene. I tillegg lever enkelte såpass dramatiske liv at selv Dynastiet blekner i sammenlikning. Ok, så har kanskje KG blitt et noe tannløst forum, men på den lyse siden slipper man å bruke tid på Glamour... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. september 2003 #2 Del Skrevet 7. september 2003 du kan så si. Jeg føler meg nesten kallet til å navne meg selv som statist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. september 2003 #3 Del Skrevet 8. september 2003 Klemz fra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
it Skrevet 8. september 2003 #4 Del Skrevet 8. september 2003 Hør - hør!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 8. september 2003 #5 Del Skrevet 8. september 2003 Vil bare si ifra at det faktisk er flere brukere her inne som kan være til ergrelse og irritasjon mange ganger...... Og fordi ironi kan være vanskelig å forstå på trykk: Har du ikke noe bedre å ta deg til, Anna Lovinda!! Tror du også kan få en fin rolle i såpa, som intrigemaker! Synes ofte dine innlegg bare er tøys.... Jeg lever fint med det, men godt å få sagt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. september 2003 #6 Del Skrevet 8. september 2003 Du er virkelig ute etter bråk du, Anna Lovinda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. september 2003 #7 Del Skrevet 8. september 2003 *plystre plystre* Hva hadde KG vært uten litt action fra tid til annen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 #8 Del Skrevet 8. september 2003 Min eks har helt rett - Lasarus blir en smågutt i sammenlikning med enkelte historier her inne. Og... nei, Anna Lovinda, jeg sier ikke at du dermed er jomfru Maria... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. september 2003 #9 Del Skrevet 11. september 2003 Ser at Beverly Hills har begynt igjen på TvNorge... Kanskje Falcon og Dynastiet faktisk dukker opp igjen på norske tv-skjermer?? *håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 11. september 2003 #10 Del Skrevet 11. september 2003 Ja, og vi ser hvordan pubikumstallene øker for hver gang noe slikt skjer og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 11. september 2003 #11 Del Skrevet 11. september 2003 Publikumstallene stiger sier dere... Hmmm, dette lukter kommersielt lang vei. Kanskje det bare er noen som vil selge noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leah Madeleine Skrevet 11. september 2003 #12 Del Skrevet 11. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 11. september 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 11. september 2003 Tror du også kan få en fin rolle i såpa, som intrigemaker! Synes ofte dine innlegg bare er tøys.... Dette tar jeg som et kompliment, Abelone. Tusen takk. Publikumstallene stiger sier dere... Hmmm' date=' dette lukter kommersielt lang vei. Kanskje det bare er noen som vil selge noe?[/quote'] Ja, jeg selger dårlig samvittighet på boks for tiden. Noen som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå