Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er, tro det eller ei, et seriøst innlegg, som ikke er skrevet i affekt over enkelte brukeres oppførsel. En refleksjon bare.

Jeg har i den siste tiden registrert at KG har fått fler og fler likhetstrekk med en av såpeoperaene som herjet på 80-tallet. I denne såpen, ved navn Falcon Crest, var det mye god action. :ler:

En av rollefigurene, Steven (han som viste seg å være homofil), døde i en ulykke på en plattform (tror jeg). De fant imidlertid aldri liket, men det var ingen tvil om at han var død - da ingen kunne ha overlevd en slik ulykke. Etter en stund, sto Steven opp fra de døde; mirakler over alle mirakler! Det var bare det at han hadde foretatt et aldri så lite hamskifte. Han hadde nemlig byttet både utseende, stemme, høyde, ja, det meste.

Likhetstrekkene: Det virker som om brukere dør og blir gjenfødt over en lav sko her inne om dagene. I tillegg lever enkelte såpass dramatiske liv at selv Dynastiet blekner i sammenlikning.

Ok, så har kanskje KG blitt et noe tannløst forum, men på den lyse siden slipper man å bruke tid på Glamour...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho:

du kan så si.

Jeg føler meg nesten kallet til å navne meg selv som statist.

Skrevet

Vil bare si ifra at det faktisk er flere brukere her inne som kan være til ergrelse og irritasjon mange ganger...... :roll: Og fordi ironi kan være vanskelig å forstå på trykk: Har du ikke noe bedre å ta deg til, Anna Lovinda!! Tror du også kan få en fin rolle i såpa, som intrigemaker! Synes ofte dine innlegg bare er tøys....

Jeg lever fint med det, men godt å få sagt det!

Skrevet

Du er virkelig ute etter bråk du, Anna Lovinda! :ler:

Skrevet

*plystre plystre*

Hva hadde KG vært uten litt action fra tid til annen???

Gjest Anonymous
Skrevet

Min eks har helt rett - Lasarus blir en smågutt i sammenlikning med enkelte historier her inne.

Og... nei, Anna Lovinda, jeg sier ikke at du dermed er jomfru Maria...

:ler:

Skrevet

Ser at Beverly Hills har begynt igjen på TvNorge... Kanskje Falcon og Dynastiet faktisk dukker opp igjen på norske tv-skjermer??

*håpe*

Skrevet

Ja, og vi ser hvordan pubikumstallene øker for hver gang noe slikt skjer og :wink:

Skrevet

Publikumstallene stiger sier dere... Hmmm, dette lukter kommersielt lang vei. Kanskje det bare er noen som vil selge noe? :briller:

Skrevet
Tror du også kan få en fin rolle i såpa, som intrigemaker! Synes ofte dine innlegg bare er tøys....

Dette tar jeg som et kompliment, Abelone. Tusen takk.

Publikumstallene stiger sier dere... Hmmm' date=' dette lukter kommersielt lang vei. Kanskje det bare er noen som vil selge noe?[/quote'] Ja, jeg selger dårlig samvittighet på boks for tiden. Noen som er interessert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...