Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #1 Del Skrevet 23. februar 2010 Håret mitt er sunt og blankt, men det blir så utrolig fort fett. Jeg bruker de riktige produktene, og jeg prøver å unngå å vaske det for ofte (vasker det annenhver dag) for å redusere talgproduksjonen, men ingenting hjelper. Vil det hjelpe med litt hårfarging eller striping/bleking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M_icka Skrevet 23. februar 2010 #2 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Striping gjør at det ser mindre fett ut. Tror ikke det hjelper direkte på talgproduksjonen. Tørrshampo hjelper også til at håret ser mindre fett ut. Endret 23. februar 2010 av M_icka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #3 Del Skrevet 23. februar 2010 Bleking hjelper, ikke hårfarging. Striper hjelper ikke så mye, du må dekke mer av håret og hodebunnen med bleking. Jeg merker at håret blir fortere fett når jeg ikke har bleket det på en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 23. februar 2010 #4 Del Skrevet 23. februar 2010 Takk for svarene. Ja, jeg hadde faktisk tenkt å prøve ut tørrshampo, men sånne produkter er jo bare en midlertidig løsning. Dessverre. I det lange løp så trengs det sterkere lut til. Kanskje bleking er tingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mandarinpiken_* Skrevet 23. februar 2010 #5 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg ville IKKE brukt striping for å få håret mindre fett..! Striping (med blekemiddel) vil gjøre håret ditt tørrere ja, siden bleking ikke legger seg oppå din egen farge, men fjerner fargen du allerede har. Håret ditt kommer til å miste så mye glans og sunnhet i de proteinene du mister.. Og jeg regner med at det er i hårbunnen håret ditt blir fett? Stripene vokser raskt ut fra bunnen, ha sitter du igjen med da? Fett hår i bunnen, og slitt hår ellers! Tørrshampo er genialt! og bare pass på å ikke bruke balsam eller leavein produkter helt oppe i røttene Men altså, skal du likevel stripe håret ditt, for fargens skyld, så for all del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #6 Del Skrevet 23. februar 2010 Litt off topic, men har noen av dere en tørrshampo å anbefale, og hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mandarinpiken_* Skrevet 23. februar 2010 #7 Del Skrevet 23. februar 2010 Litt off topic, men har noen av dere en tørrshampo å anbefale, og hvor får jeg kjøpt det? Toni&Guy har en kjempegod. -Selges på Vita. Ellers har Batiste komt med en ny for brunetter (Finally) De andre kan fort legge igjen litt hvitt/grått pulver grums i mørkt hår - Selges på Vita, Cubus, og HM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 23. februar 2010 #8 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg ville IKKE brukt striping for å få håret mindre fett..! Striping (med blekemiddel) vil gjøre håret ditt tørrere ja, siden bleking ikke legger seg oppå din egen farge, men fjerner fargen du allerede har. Håret ditt kommer til å miste så mye glans og sunnhet i de proteinene du mister.. Og jeg regner med at det er i hårbunnen håret ditt blir fett? Stripene vokser raskt ut fra bunnen, ha sitter du igjen med da? Fett hår i bunnen, og slitt hår ellers! Tørrshampo er genialt! og bare pass på å ikke bruke balsam eller leavein produkter helt oppe i røttene Men altså, skal du likevel stripe håret ditt, for fargens skyld, så for all del Takk Jeg har faktisk en Kisby tørrshampo liggende, men har ennå ikke prøvd den. Men jeg tror likevel en fargeendring vil være bra for håret mitt. Har hørt at det kan endre hårstrukturen litt slik at håret får litt løft og samtidig blir litt lettere å style. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå