Gjest Gjest_Ingvild_* Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har kjøpt glykolsyre 50% fra Skinlaboratory, og lurer på hvor ofte jeg kan ta behandlingen: en eller to ganger i uka? Det står på vedlagt notat at det skal gå 7 dager mellom hver pensling, men jeg har brukt md serum i 4 mnd nå i forkant, og vil tro jeg er ganske hardfør mot syren. Leser noen plasser på forumet at man kan ta to ganger i uken i 6 uker, gjelder dette bare 40% glykolsyre? Kan man bruke md serum mellom penslingene? Håper på svar=)!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har kjøpt glykolsyre 50% fra Skinlaboratory, og lurer på hvor ofte jeg kan ta behandlingen: en eller to ganger i uka? Det står på vedlagt notat at det skal gå 7 dager mellom hver pensling, men jeg har brukt md serum i 4 mnd nå i forkant, og vil tro jeg er ganske hardfør mot syren. Leser noen plasser på forumet at man kan ta to ganger i uken i 6 uker, gjelder dette bare 40% glykolsyre? Kan man bruke md serum mellom penslingene? Håper på svar=)! Hei, ville begynt med en gang i uken, heller øk til 2 ganger i uken etter noen ganger viss huden tåler det godt.Du kan bruke md sitt serum mellom penslingene, men etter en pensling, vent 24 timer før du bruker glycolsyre som ligger på huden !!Syren jobber etterpå også, og å overstimulere huden er ikke så bra.
Nienna83 Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 hvilke md serum er det snakk om her? % styrke på dette? Gjør dette at huden flasser kort tid etter?
Gjest Gjest_Ingvild_* Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 hvilke md serum er det snakk om her? % styrke på dette? Gjør dette at huden flasser kort tid etter? continuous renewal serum fra md. Inneholder 12% glykolsyre såvidt jeg klarer å finne ut av=) gjest: Supert! Takk for svar:)
Gjest Gjest_Ingvild_* Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Og nei, har ikke flasset noe jeg hvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå