Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Mulig mange synes jeg er ekkel nå, men jeg må bare spørre. Jeg er ei jente på 20 år som har en hudfarget liten kul som kommer ut fra endetarmen noen ganger, som jeg kan putte inn igjen - anntar att det er dette som er hemoride? Iallefall, jeg har vært hos doktoren med dette men hun sa att i og med den ikke gjorde vondt så trengte jeg ikke å ta den bort. Iallefall, er en gutt jeg driver litt med nå. Liker å få en finger rundt endetarmen, men kvier meg det for det i og med jeg har denne kulen. Kan som sagt dytte den inn igjen, men noen ganger kommer den ut igjen av seg selv. Synes dere gutter det er ekkelt? Han har spurt om analsex, men er redd for att han skal merke denne kulen. Og i verstefall - komme masse blod (som det vistnok kan gjøre når man har hemorider - ja, har googlet litt). Iallefall, mange gutter her som synes dette er ekkelt?
Gjest Mads Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Mulig mange synes jeg er ekkel nå, men jeg må bare spørre. Jeg er ei jente på 20 år som har en hudfarget liten kul som kommer ut fra endetarmen noen ganger, som jeg kan putte inn igjen - anntar att det er dette som er hemoride? Iallefall, jeg har vært hos doktoren med dette men hun sa att i og med den ikke gjorde vondt så trengte jeg ikke å ta den bort. Iallefall, er en gutt jeg driver litt med nå. Liker å få en finger rundt endetarmen, men kvier meg det for det i og med jeg har denne kulen. Kan som sagt dytte den inn igjen, men noen ganger kommer den ut igjen av seg selv. Synes dere gutter det er ekkelt? Han har spurt om analsex, men er redd for att han skal merke denne kulen. Og i verstefall - komme masse blod (som det vistnok kan gjøre når man har hemorider - ja, har googlet litt). Iallefall, mange gutter her som synes dette er ekkelt? Så lenge du er ren nedentil og man tar god tid, er det ikke ekkelt nei. Ganske så normalt faktisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå