Gå til innhold

eple cider eddik,, og slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Jeg har hørt at eplecider eddik kan ha god effekt på slanking....

er det noen som har brukt den, eller har erfaring om man går ned i vekta??????????????????

:lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei

Jeg har hørt at eplecider eddik kan ha god effekt på slanking....

er det noen som har brukt den, eller har erfaring om man går ned i vekta??????????????????

:lete:

Ingentin er SÅ enkelt. For å slanke seg må man spise mindre og bevege seg mer. Men tror eddik kan rense kroppen.

• Liker 1
Skrevet

Er du gravid? Nicket ditt tyder jo på det ;)

I så fall skal du ikke slanke deg! Snakk med legen din angående fornuftig vektkontroll under svangerskapet.

Til spørsmålet: eplecideredikk er like lite slankende som alle andre "vidundermidler". Den eneste måten å gå ned i vekt på er ved å spise riktig og mosjonere.

Skrevet

I så fall skal du ikke slanke deg! Snakk med legen din angående fornuftig vektkontroll under svangerskapet.

Til spørsmålet: eplecideredikk er like lite slankende som alle andre "vidundermidler". Den eneste måten å gå ned i vekt på er ved å spise riktig og mosjonere.

Enig her!!

Skrevet

Takk men jeg er ikke gravid

I wish I wish I wish I wish :trist::trist::trist: jeg har PCOS :trist: det betyr vaskeligheter med å bli gravid :trist:

Skrevet

Da er det enda vikrigere med riktig kosthold og nok mosjon. Ingen "vidunderkur" vil gjøre det lettere å bli gravid.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Eple cider eddik innholder Jod som øker forbrenningen din. Dette skal man heller ikke tukle for mye med, som alt annet! Og det er selvsakt viktig med god mosjon og kosthold! :D

Gjest green tea
Skrevet

Eple eddik hjelper bare vis den tars flyten oppi et glas med vann for de det smaker vont

Dermed ødelegger mat lysten.

Det er min teori.

• 5 år senere...
Skrevet

Hvis du vil ned i vekt må du 1) spise mindre og/eller bevege deg mer. Du kan gjerne innta eplecidereddik, men den vil ikke ha noen effekt på vekta - om du ikke inntar den istedenfor noe med kalorier - og da gjelder fremdeles 1).

AnonymBruker
Skrevet

Eplecider eddik kan føre til økt blødningstendens, så det skal man være forsiktig med å innta. Særlig om man driver med prøving...

Anonymous poster hash: bc09d...983

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...