jeg skal ha barn Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 hei Jeg har hørt at eplecider eddik kan ha god effekt på slanking.... er det noen som har brukt den, eller har erfaring om man går ned i vekta??????????????????
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 hei Jeg har hørt at eplecider eddik kan ha god effekt på slanking.... er det noen som har brukt den, eller har erfaring om man går ned i vekta?????????????????? Ingentin er SÅ enkelt. For å slanke seg må man spise mindre og bevege seg mer. Men tror eddik kan rense kroppen. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Er du gravid? Nicket ditt tyder jo på det I så fall skal du ikke slanke deg! Snakk med legen din angående fornuftig vektkontroll under svangerskapet. Til spørsmålet: eplecideredikk er like lite slankende som alle andre "vidundermidler". Den eneste måten å gå ned i vekt på er ved å spise riktig og mosjonere.
Chanel.No5 Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Er du gravid? Nicket ditt tyder jo på det I så fall skal du ikke slanke deg! Snakk med legen din angående fornuftig vektkontroll under svangerskapet. Til spørsmålet: eplecideredikk er like lite slankende som alle andre "vidundermidler". Den eneste måten å gå ned i vekt på er ved å spise riktig og mosjonere. Enig her!!
jeg skal ha barn Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2010 Er du gravid? Nicket ditt tyder jo på det I så fall skal du ikke slanke deg! Snakk med legen din angående fornuftig vektkontroll under svangerskapet. Til spørsmålet: eplecideredikk er like lite slankende som alle andre "vidundermidler". Den eneste måten å gå ned i vekt på er ved å spise riktig og mosjonere. Takk men jeg er ikke gravid I wish I wish I wish I wish jeg har PCOS det betyr vaskeligheter med å bli gravid
Zzyzx Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Da er det enda vikrigere med riktig kosthold og nok mosjon. Ingen "vidunderkur" vil gjøre det lettere å bli gravid.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Eple cider eddik innholder Jod som øker forbrenningen din. Dette skal man heller ikke tukle for mye med, som alt annet! Og det er selvsakt viktig med god mosjon og kosthold! :D
Gjest green tea Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 Eple eddik hjelper bare vis den tars flyten oppi et glas med vann for de det smaker vont Dermed ødelegger mat lysten. Det er min teori.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #9 Skrevet 18. april 2015 How to make apple cider vinegar at home?: http://treatmentofliver.blogspot.com/2015/03/how-to-make-apple-cider-vinegar-at-home.html Anonymous poster hash: 32665...fa8
Pringle Skrevet 18. april 2015 #10 Skrevet 18. april 2015 Hvis du vil ned i vekt må du 1) spise mindre og/eller bevege deg mer. Du kan gjerne innta eplecidereddik, men den vil ikke ha noen effekt på vekta - om du ikke inntar den istedenfor noe med kalorier - og da gjelder fremdeles 1).
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #11 Skrevet 18. april 2015 Eplecider eddik kan føre til økt blødningstendens, så det skal man være forsiktig med å innta. Særlig om man driver med prøving...Anonymous poster hash: bc09d...983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå