Gå til innhold

Kjære B.A.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Marie
Skrevet

Jeg har ingen bruker her inne så får ikke skrevet noe til deg i dagboken din, som jeg syns er kjempefin og kjempe sterk. Merker en evig karusell av følelser hos meg selv når jeg leser den.

Det er gråt, latter, triste dager og fine dager med deg. Jeg leser og tenker så på deg kjære B.A. Du er nesten blitt en del av hverdagen min. Jeg beundrer deg for ditt mot, ditt humør og stahet, og selv om du ikke synes det (har jo lest dagboken din) så er du en kjempe sterk person og vi skulle alle være så heldige å være bare halvparten så tøffe som deg!

Jeg håper du blir frisk, at du blir ferdig med denne forferdelige sykdommen som kreft er og at du kan se lysere på fremtiden. Sender deg alle gode tanker.

:dagens-rose::pls::klem1:

Videoannonse
Annonse
Gjest GjestLilleMeg*
Skrevet
Jeg har ingen bruker her inne så får ikke skrevet noe til deg i dagboken din, som jeg syns er kjempefin og kjempe sterk. Merker en evig karusell av følelser hos meg selv når jeg leser den.

Det er gråt, latter, triste dager og fine dager med deg. Jeg leser og tenker så på deg kjære B.A. Du er nesten blitt en del av hverdagen min. Jeg beundrer deg for ditt mot, ditt humør og stahet, og selv om du ikke synes det (har jo lest dagboken din) så er du en kjempe sterk person og vi skulle alle være så heldige å være bare halvparten så tøffe som deg!

Jeg håper du blir frisk, at du blir ferdig med denne forferdelige sykdommen som kreft er og at du kan se lysere på fremtiden. Sender deg alle gode tanker.

Signerer denne

:klem:

Skrevet

:helen:

Er ikke så mye mer å si, er helt rørt og nesten flau.

:klemmer:

Skrevet

Jeg synes slikt bør holdes internt i dagbøkene. Jeg ønsker ikke å lese om slikt her i Generell Debatt.

Skrevet
Jeg synes slikt bør holdes internt i dagbøkene. Jeg ønsker ikke å lese om slikt her i Generell Debatt.

Gjester kan ikke poste i dagbøker, så den der kommentaren kunne du spart deg for.

Gjest Gjest_Petronella_*
Skrevet

Hvorfor i all verden leser du det da?

Skrevet

Dårlig dag idag? Eller bare dårlig folkeskikk?

Står faktisk "kjære B.A" som tittel. Så om du blir støtt av at noen takker noen andre, så har du store problemer.

Skrevet

Signerer denne jeg også :) :) B.A du er helt fantastisk jente :)

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

:roser: til deg B.A. som kjemper ditt livs viktigste kamp.

Er helt enig med gjest_marie.

Gjest hogwash
Skrevet
Dårlig dag idag? Eller bare dårlig folkeskikk?

Står faktisk "kjære B.A" som tittel. Så om du blir støtt av at noen takker noen andre, så har du store problemer.

Hater å innrømme det, men h*n har faktisk ett poeng. Denne hører hjemme i dagboken eller på personlige meldinger.

Ellers alt vel til B.A :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...