Alladin Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Hei Noen som kan hjelpe meg.... Trenger å blokkere en mailadr. som sender meg masse trusselmailer. Vurderer faktisk å gå til politiet med disse mailene, men skal se det litt an. Jeg har en hotmail adr. å tenkte at jeg skulle blokke henne, slik at hun får mailene sine i retur. Noen som vet hvordan? Endret 24. februar 2010 av Alladin
Gjest VinglePetter Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Trenger å blokkere en mailadr. som sender meg masse trusselmailer. (ny samboer til min x mann). Vurderer faktisk å gå til politiet med disse mailene, men skal se det litt an. Hvis du ikke fortjener disse trusselmailene, er det politiet du bør gå til. Helt klart.
Alladin Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Hvis du ikke fortjener disse trusselmailene, er det politiet du bør gå til. Helt klart. Kan love at jeg ikke fortjener disse mailene. Problemet er at jeg og min X HADDE et for godt forhold etter at det ble slutt, så hun føler meg nok som en trussel. (vi må ha kontakt siden vi har felles barn) Endret 24. februar 2010 av Alladin
Alladin Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2010 ok, har nå funnet ut av dette selv, men......vil hun få svar om at jeg har blokkert henne? Hadde vert perfekt om det var slik.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Tror ikkje hun vil få vite hun har blitt blokkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå