Gjest Gjest_Rådvill_* Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Hei ! Jeg er i en fortvilet situasjon. Det ble slutt mellom meg og typen min for ca 1 år siden. Han stakk av på dagen, sånn helt uten forvarsel. Jeg ble lei meg og fortvilet. Hørte nå, ett år etter at han har blitt sammen med en av venninnene i "gjengen" og at de holdt det skjult i et halvt år, før de sa det til venninnene mine. Saken er at venninnene mine, etter at de fikk vite det, holdt det skjult for meg i et halvt år. De trakk seg rett og slett unna. Så nå sitter jeg her venneløs og uten sambo. Er utrolig lei meg om dagen, og orker ikke gå på jobb. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre.
Gjest MoneyPenny Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 har vært i samme situasjon som deg, grusomt å oppleve. Mitt råd til deg er rett og slett; finn deg andre venner, og en ny kjæreste. "Move on" rett og slett, ellers kan det ta veldig lang tid å komme over dette.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Det var utrolig leit å lese. Men det du SKAL gjøre er i allefall å gå på jobb. Det blir bare verre av at du sitter hjemme og sturer. Det må du ikke finne på. Vil du la han vinne kanskje...eller "venninnen" din? La dem se at dette klarer du med hevet hode! Det er den beste form for hevn
MiniMuffin Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Kan ikke sette meg inn i situasjonen din for har aldri opplevd noe lignende. Men føler meg og synes du fortjener en
Gjest Gjest_Rådvill_* Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Uff ikke lett det her. Venninnene er de jeg har vært sammen med siden ungomsskolen (er 29 nå). Merket det når jeg ikke ble invitert på fester og kafebesøk, og de ble unnvikende når jeg spurte om hvor min ex.veninne var. Det som også er utrolig sårt er at min ex og hans nye dama sprer løgner om meg, som at jeg skal ha vært utro, har tatt penger fra ham, osv. Synes også at det er dårlig gjort av venner jeg har hatt i nesten 15 år, som holdt det skjult så lenge. Føler at hele livet mitt er ødelagt. har vært i samme situasjon som deg, grusomt å oppleve. Mitt råd til deg er rett og slett; finn deg andre venner, og en ny kjæreste. "Move on" rett og slett, ellers kan det ta veldig lang tid å komme over dette.
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Huff, dette er jo "dobbelt svik", siden det både er x-typen din og ei veninne som har blitt sammen. Og at de sprer løgner om deg i tillegg??? Halloooo!! Har du tatt opp med veninnene dine at du opplever at dem trekker seg bort ifra deg?
Gjest Rattata Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Gå med hodet hevet, du har da ikke gjort noe galt??? Han jeg var sammen med fant seg ny kjærest i smug, etter 10 år sammen med meg! Han var utro, spredde selvfølgelig løgner om meg slik at det nye forholdet hans skulle bli "godtatt" av alle vennene. Hva gjorde jeg....jo; Gikk på jobb hver eneste dag, snakket med venner. Sa aldri noe dritt om eks eller nydama, gikk med nesa i sky. Idag...ja, "vennene/venninnene" ser hardt i bakken når de krysser min vei. Noen prøver å ta opp en samtale, men den hopper jeg fint bukk over Å tie folk ihjæl er det værste en kan gjøre! Det blir godt å sitte som den sterke etterpå, når du ikke har noe å beklage (sagt/gjort domme ting) Der finnes noen for deg også, bare vent å se. Ikke la deg bli psyket ut av de som virkelig er psykisk svake! Livet går videre! Stor "tøffeklæm" fra meg
Gjest Gunner Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Dette synes jeg høres helt hårreisende ut!! Jeg skjønner ikke at mennesker og da særlig x-en din kan være så slem. Kjenner det gjør vondt å høre at noen har kommet i en slik situasjon som deg, og gir deg gjerne en stoor bamse klem jeg også Jeg har bare noen tanker jeg gjerne deler med deg. Har du mot nok til å innvitere alle vennene dine hjem til ett møte der du sier at du savner alle venninnene dine og ønsker å ta opp ting som er vanskelig for deg? Har du noen nære du kan dele dette med som for eksempel en mor, far, bror, tante bestemor? så ville jeg gjort det. Var jeg i en slik situasjon ville jeg i tilegg oppsøkt en kommunaltstøttet psykolog. Ikke fordi jeg tror du er helt svingstang i hodet, men fordi jeg tror det du opplever nå vil være veldig vanskelig for de fleste. En kommunalt støttet psykolog kan du få via samtale med fastlegen selv om du bær påregne litt ventetid. Jeg heier på deg og håper du klarer deg bra!! gjennom denne vanskelige fasen. Hilsen ett medmenneske
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Se på det som en sjanse til å finne nye venner som er verdt bryet! Folk som oppfører seg slik skal man ikke samle på. Karma kommer og biter dem i ræva til slutt.
Gjest Gunn70 Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 Hei ! Jeg er i en fortvilet situasjon. Det ble slutt mellom meg og typen min for ca 1 år siden. Han stakk av på dagen, sånn helt uten forvarsel. Jeg ble lei meg og fortvilet. Hørte nå, ett år etter at han har blitt sammen med en av venninnene i "gjengen" og at de holdt det skjult i et halvt år, før de sa det til venninnene mine. Saken er at venninnene mine, etter at de fikk vite det, holdt det skjult for meg i et halvt år. De trakk seg rett og slett unna. Så nå sitter jeg her venneløs og uten sambo. Er utrolig lei meg om dagen, og orker ikke gå på jobb. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. Hei, dette er kanskje litt søkt, men kan du få han tilbake?? SIden det er et år siden så har du tydeligvis følelser for han som ikke går over med det første. Dette betyr at det er noe her og at du ikke bør gi opp forsøket. Lykke til . Ønsker deg alt godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå