Gå til innhold

Brudekjole fra ebay, ble du fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du kjøpt brudekjole på ebay? Ble du fornøyd? Har du bilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble ikke fornøyd, mulig jeg er for kresen? Jeg syns den var laget i billig silke og lignet ikke så veldig på bildet.

Ekte fake! Aldri mer! :kjefte:

Virket som slike barnekarnevalkjoler! Samme stoff og kvalitet. Kunne likegjerne ha kjøpt den hos en gateselger.

Og det var fra en selger jeg fikk anbefalt :snurt: no more

Gjest Gjest_Noelle_*
Skrevet

Jeg venter, venter, venter på min... :sjenert:

Den må være like rundt hjørnet nå!

Er fryktelig spent, nesten litt nervød :sjenert:

Selgeren virket iallefall ordentlig og svært serviceinstilt, om ikke annet... Har vel sendt 15-20 mailer etter betaling, med spørsmål og detaljer jeg har villet forandre på, ting jeg har glemt å si... Like tålmodig, hyggelig og formelt respektfulle svar hver eneste gang.

:fnise:

Nei, jeg skal gi en lyd når jeg får den!!! Det er en risikosport, hvertfall... Har hørt maaange som har blitt helt forunderlig fornøyd med sin perfekte drømmekjole, mens andre igjen har motatt noe helt uventet... :sjenert:

SPENT!

Skrevet

Jeg har prøvd to ganger og er ikke fornøyd. Den første kjolen så veldig billig ut og var ikke helt korrekt sydd til meg. Den andre var veldig fin og de var flinke med detaljene men de klarte heller ikke å sy den korrekt!

Så jeg skal nok kjøpe orginal kjole i stedet, nå har jeg lært!

Men det kommer ann på hvilke type kjole du ser etter. Ser du etter en enkel A kjole kan de sy det veldig lett og billig. Men jeg så etter "prinsesse kjole", de klarer rett og slett ikke å sy "posene og bølgene" til kjolen ordentlig.

De som har blitt fornøyd sier også at den sydde kjolen ser annerledes ut enn bilde av orginalen. Så vær obs.

Anbefaler ikke å tape en 1000 lapp på det egentlig..Men det er lov å prøve, du kan være heldig..

Skrevet

Jeg kjøpte ekte, brukt kjole på Ebay, så det var jo bankers. Men jeg har kjøpt penkjole til forloveren på en kinesisk nettbutikk (topbridaldress.com) som ikke var helt bra. Den hadde havfruefasong og var for liten, selv om vi hadde bestilt en a-line og custom made :fnise: Jaja, men vi prøver igjen!

Skrevet

Jeg har kjøpt min kjole på eBay, og jeg er kjempefornøyd. Men min kjole er "ekte", fra en brudesalong i USA som skulle kvitte seg med fjorårets kolleksjon. Så det er kanskje ikke helt relevant for det du spør om?

Skrevet

Min kusine bestilte sin kjole fra Ebay. Sendte ned mål og fikk den sydd etter det og den var perfekt. Pent sydd, pent stoff, men selvsagt ikke ekte silke. Ingen problemer. Jeg har bestilt min kjole fra samme leverandør og venter på den. Venter spent. :jepp:

Skrevet
Min kusine bestilte sin kjole fra Ebay. Sendte ned mål og fikk den sydd etter det og den var perfekt. Pent sydd, pent stoff, men selvsagt ikke ekte silke. Ingen problemer. Jeg har bestilt min kjole fra samme leverandør og venter på den. Venter spent. :jepp:

Fra Asia?

Hvorfor er det ikke ekte silke? :sjenert: Er det ikke der de lager mye av silken? :goodbye:

Skrevet

FIKK KJOLEN MIN IDAG!!!!!!!

Designet selv, og skreddersydd i Taiwan, fant selgeren på EBAY!

1300 kroner!!!

DEN ER HELT PERFEKT!!!!

Helt perfekt størrelse, helt nyyydelig stoff, og alle detaljene, inkludert perlebroderier, NØYAKTIG som jeg ønsket meg!!!

2 meter langt slep :sjenert:

Helt NYDELIG KJOLE! :rødme:

Hadde egentlig ikke så høye forventninger etter å ha lest litt her, men tenkte det var verdt risken.. og FYYY SØREN den er helt UNIK!!!

DEN ER SÅ NYDELIG!!!! :rødme:

Nå ble jeg litt fjortiss, men altså... :sjenert:

Skrevet
Fra Asia?

Hvorfor er det ikke ekte silke? :sjenert: Er det ikke der de lager mye av silken? :goodbye:

Hehehe, jo sikkert, men ikke til den prisen jeg betalte. :gjeiper:

Skrevet

1300 kroner!!!

DEN ER HELT PERFEKT!!!!

Helt perfekt størrelse, helt nyyydelig stoff, og alle detaljene, inkludert perlebroderier, NØYAKTIG som jeg ønsket meg!!!

Hadde egentlig ikke så høye forventninger etter å ha lest litt her, men tenkte det var verdt risken.. og FYYY SØREN den er helt UNIK!!!

Er du så fornøyd BURDE du dele ebay selger navn, så andre også kan gå inn og gjøre et kupp....eller er du typen som ikke gir fra deg kakeoppskrifter :-)

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

1300 kroner!!!

DEN ER HELT PERFEKT!!!!

Bilde? :rødme:

Skrevet

1300 kroner!!!

DEN ER HELT PERFEKT!!!!

Har veeeeeeldig lyst å vite hva selgeren heter så det er mulig å finne vedkommende på ebay :) :) :)

Skrevet

Hvordan er det mulig? At noen får AKKURAT det de har sett for seg for slikk og ingenting (i allefall sammenlignet med brudekjoleprisene her til lands) mens andre får noe som ser ut som konstymer for barn fra Nille?

Er det virkelig så høy lotterifaktor når man bestiller fra selger på ebay? :skravle:

Skrevet

Henkie, Heidi og M:

Selgeren/butikken heter Landybridal_asapbay

Mannen jeg hadde kontakt med het John! :rødme: hehe

Perfekt service, og helt nyyydelig kjole!!!! Den var ekte kvalitet, nydelig søm, fantstiske detaljer og AKKURAT som bestilt (og drømt om!) :rødme:

Anbefales med stor A!!!

Og Henkie: Likte ikke helt tonen :tristbla:

Ikke forhåndsdøm sånn da, vær så snill.

Har dessverre ikke bilde enda, da jeg fikk den idag og kameraet mitt er ødelagt

Skrevet
Hvordan er det mulig? At noen får AKKURAT det de har sett for seg for slikk og ingenting (i allefall sammenlignet med brudekjoleprisene her til lands) mens andre får noe som ser ut som konstymer for barn fra Nille?

Er det virkelig så høy lotterifaktor når man bestiller fra selger på ebay? :skravle:

Kostyme fra Nille var rette ordet :skratte: MEN det må jo sies at min venninne syns den var HELT NYDELIG og perfekt, så jeg vet ikke.

Kan jo hende at jeg er litt kresen? :sjenert:

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Henkie, Heidi og M:

Selgeren/butikken heter Landybridal_asapbay

Mannen jeg hadde kontakt med het John! :rødme: hehe

Perfekt service, og helt nyyydelig kjole!!!! Den var ekte kvalitet, nydelig søm, fantstiske detaljer og AKKURAT som bestilt (og drømt om!) :rødme:

Anbefales med stor A!!!

Og Henkie: Likte ikke helt tonen :tristbla:

Ikke forhåndsdøm sånn da, vær så snill.

Har dessverre ikke bilde enda, da jeg fikk den idag og kameraet mitt er ødelagt

Nei, synes nok tonen i spørsmålet om å dele navnet på selger var litt drøy fra et par her, og det FØR du hadde svart nei evt!!

Du kan jo høyreklikke på bildet av kjolen inne på ebay-butikken og trykke "kopier" og legge ut evt! Er ofte bedre de bildene enn dem man tar selv også! :)

Skrevet

Finner ikke selgeren jeg :( Har du link til dem?

Skrevet

ok, jeg har den Amerikanske versonen jeg :)Derfor, takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...