Cawarra Skrevet 7. september 2003 #1 Skrevet 7. september 2003 Jeg så det ikke selv, men det ble meg fortalt at de altså hadde greid å avsløre hvem ukens Framen-taper ble. De hadde fortalt at de til uka skulle få besøk av vedkommende og at han skulle være med på kjøkkenet. Vanskelig å gjette hvilken deltager dette er når den ene er kjøkkensjef og det andre visstnok hater matlaging!
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2003 #2 Skrevet 7. september 2003 Hehe, det var jo en liten tabbe da gitt.. Da får vi holde ut med han Olav enda ei uke da..
Ugla Skrevet 10. september 2003 #5 Skrevet 10. september 2003 Da får vi holde ut med han Olav enda ei uke da.. Og hva er galt med det.... Han er jo den eneste (?) der med vett i hodet....! Og nå er han jo "Storbonde", så da blir han nok ei uke til! Bra!
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #6 Skrevet 10. september 2003 Og hva er galt med det.... Han er jo den eneste (?) der med vett i hodet....! Og nå er han jo "Storbonde", så da blir han nok ei uke til! Bra! Vel, kommer jo an på øyet som ser det :blunke: Han kan jo veldig mye og alt det der, men om jeg hadde vært der, hadde jeg nok fått problemer med å være med han tror jeg, for han er skrekkelig dominerende, og jeg får helt noia av folk som til enhver tid skal fortelle meg hva jeg skal gjøre. Men etter gårsdagens episode, er det jo virkelig ikke han Bjørn Tore som skal fortelle hvor fæle alle andre er ihvertfall.. :o
Gjest Atacand Skrevet 12. september 2003 #7 Skrevet 12. september 2003 Olav er en voksen mann de andre unge guttene oppfører seg som bedre vitere over for han.Jentene synes jo han er ok og han liker jo at jenter tar i et tak Olav liker ikke pingler men de som kan ta i et tak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå