Gjest Need some answers! Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Hei Jeg er i dag 14DPO, men fikk negativ test i morges. Når er "håpet" ute?
liv Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Pust og test igjen om et par dager Håpet er ikke ute før du får mens. Er du helt sikker på når du hadde eggløsning?
Gjest Need some answers! Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Pust og test igjen om et par dager Håpet er ikke ute før du får mens. Er du helt sikker på når du hadde eggløsning? Nei, for vi er ikke "prøvere" sånn ordentlig enda. I føle kalkulator 9 febr, men jeg vet jammen meg ikke jeg. Prøver å puste, men ser for mye neg enn positivt. Sliter med brunlig blødning på en måte..ikke mye, så er redd det har ødelagt hele syklusen min.. Men jeg har ømme pupper, kvalmen når jeg sto opp i dag, men er kanskje bare ønskesymptomer. iiiik!
Gjest Need some answers! Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Nei, for vi er ikke "prøvere" sånn ordentlig enda. I føle kalkulator 9 febr, men jeg vet jammen meg ikke jeg. Prøver å puste, men ser for mye neg enn positivt. Sliter med brunlig blødning på en måte..ikke mye, så er redd det har ødelagt hele syklusen min.. Men jeg har ømme pupper, kvalmen når jeg sto opp i dag, men er kanskje bare ønskesymptomer. iiiik! P.s Den har jeg hatt siden forrige mandag ( "blødningen")
liv Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 om du ikke vet når du har hatt el så kan du godt drøye og teste igjen om en stund.. Om du har "evnen" til å vente.
Gjest Need some answers! Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 om du ikke vet når du har hatt el så kan du godt drøye og teste igjen om en stund.. Om du har "evnen" til å vente. Jo takk, me får bare fortsette da, og håpe på det beste:)!! Kommer nok til å tste hver dag ja.. Testemania!
Gjest Need some answers! Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Jo takk, me får bare fortsette da, og håpe på det beste:)!! Kommer nok til å tste hver dag ja.. Testemania! ja, gleder meg til å se hva som skjer, men problemet er jo at man håper for mye:) Hehe.. Hører jo at de fleste tester før, men der er kanskje velddig sikre på Syklus og EL osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå