Gå til innhold

Bilde av Felix og Tigergutt

Felix

Anbefalte innlegg

Nå har endelig jeg også fått lagt inn bilde på Kjolegalleriet.

Ellers kommer det referat i dagboken min.

Takk for alle gode råd og støtte frem mot den store dagen. Ønsker alle de som skal i "ilden" lykke til.

Det er virekelig noe å glede seg til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk DonPedro og Stjernefisken. Det ene bilde i helfigur er ikke av mine favoritter. Det er litt kjedelig. Men det er det vi skal bruke som takkekort. Tok med det andre også. Nygifte, løper vi ut av kirken og alle gjestene kaster ris. Det bilde vekker gode minner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg har sett fram til bilder av deg, for jeg synes du har vært litt høy på pæra her inne...

Fine var dere ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
Takk DonPedro og Stjernefisken. Det ene bilde i helfigur er ikke av mine favoritter. Det er litt kjedelig. Men det er det vi skal bruke som takkekort. Tok med det andre også. Nygifte, løper vi ut av kirken og alle gjestene kaster ris. Det bilde vekker gode minner..

Det bilde i helfigur med vannet/sjøen i bakgrunnen var bare nydelig :wink: men det er min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med så mange meldinger! Dere har vært ærlig med meg før, så jeg regner med at dere er det nå også!?!

Dere skal vite at om jeg kan virke "hør på pæra" og selvsikker, også kan være ydmyk og bli rørt når noen gir komplimenter.

Jeg følte meg så absolutt ikke super vakker, og da er det koselig å få tilbakemeldinger

-også fra dere, kjære KG venner!

*Felix blir sentimental mot slutten*

Ny del av referatet finner du i bryllupsdagboken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...