Felix Skrevet 7. september 2003 #1 Del Skrevet 7. september 2003 Nå har endelig jeg også fått lagt inn bilde på Kjolegalleriet. Ellers kommer det referat i dagboken min. Takk for alle gode råd og støtte frem mot den store dagen. Ønsker alle de som skal i "ilden" lykke til. Det er virekelig noe å glede seg til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. september 2003 #2 Del Skrevet 7. september 2003 Dette har jeg ventet på!! Dere var kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. september 2003 #3 Del Skrevet 7. september 2003 Du var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 7. september 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 7. september 2003 Takk DonPedro og Stjernefisken. Det ene bilde i helfigur er ikke av mine favoritter. Det er litt kjedelig. Men det er det vi skal bruke som takkekort. Tok med det andre også. Nygifte, løper vi ut av kirken og alle gjestene kaster ris. Det bilde vekker gode minner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. september 2003 #5 Del Skrevet 7. september 2003 Dere var kjempefine på bildene, Felix! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 7. september 2003 #6 Del Skrevet 7. september 2003 Må si jeg har sett fram til bilder av deg, for jeg synes du har vært litt høy på pæra her inne... Fine var dere ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 7. september 2003 #7 Del Skrevet 7. september 2003 Så nyyyydelig du var Felix! Kjolen og håret og alt var perfekt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 7. september 2003 #8 Del Skrevet 7. september 2003 Dere ser fantastiske ut begge to, Felix!!!!!!! Nok en gang gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. september 2003 #9 Del Skrevet 7. september 2003 Takk DonPedro og Stjernefisken. Det ene bilde i helfigur er ikke av mine favoritter. Det er litt kjedelig. Men det er det vi skal bruke som takkekort. Tok med det andre også. Nygifte, løper vi ut av kirken og alle gjestene kaster ris. Det bilde vekker gode minner.. Det bilde i helfigur med vannet/sjøen i bakgrunnen var bare nydelig men det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinina Skrevet 7. september 2003 #10 Del Skrevet 7. september 2003 Dere var utrolig fine. Du var nyyydelig...Buketten din var skjønn :D Grattis.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 7. september 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 7. september 2003 Så koselig med så mange meldinger! Dere har vært ærlig med meg før, så jeg regner med at dere er det nå også!?! Dere skal vite at om jeg kan virke "hør på pæra" og selvsikker, også kan være ydmyk og bli rørt når noen gir komplimenter. Jeg følte meg så absolutt ikke super vakker, og da er det koselig å få tilbakemeldinger -også fra dere, kjære KG venner! *Felix blir sentimental mot slutten* Ny del av referatet finner du i bryllupsdagboken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 7. september 2003 #12 Del Skrevet 7. september 2003 Dere var aldeles nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 8. september 2003 #13 Del Skrevet 8. september 2003 Så fine dere var :D Kjolen din var fantastisk! Vil ha sånn selv når jeg engang gifter meg..... :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. september 2003 #14 Del Skrevet 8. september 2003 Dere var utrolig fine Kjolen var bare helt ....... **speachless.....** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 #15 Del Skrevet 8. september 2003 Nydelig bilde Felix. Dere var utrolig flotte begge to. Gratulerer!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 8. september 2003 #16 Del Skrevet 8. september 2003 Dere var kjempe nydelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. september 2003 #17 Del Skrevet 8. september 2003 Nydelige bilder Felix! Du var skjønn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 8. september 2003 #18 Del Skrevet 8. september 2003 Dere var utrolig fine, gratulerer med vel overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 9. september 2003 #19 Del Skrevet 9. september 2003 For noen flotte bilder...syntes takkekortbilde deres var nydelig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. september 2003 #20 Del Skrevet 9. september 2003 Dere var fantastisk flotte! Kjempefin bukett og nydelig kjole. Grattis igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå